Journeyn takakontti

konttikas

Auto on ulospäin aika kookas, minkäkokoinen mahtaa olla takakontti 7h versiossa?

5

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ostin

käy katsomassa ja laita vaikka anoppi tai kaksi sinne.

• monikin

asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.

• haeska
        monikin kirjoitti:

asia selviää parhaiten kun itse tsekkaa tuotteen,niin ei jää epävarmuutta,koska vastauksia tulee niin erilaisia.

tsekkailemaan en viihti lähteä Utsjoelta kun lähin kauppias on etelässä Rovaniemellä saakha.

• Konttikas

Myyjän mukaan sekä 7h että 5h autoissa on samankokoinen kontti :-) Aika monella muulla merkillä 3. penkkirivi vie 100-200 l tilaa kontista verrattuna 5h versioon. Sillä vaan kyselin kun tilaa ei koskaan ole liikaa...

• hebbbe

SIINNÄ autossa kun ei ole varapyörää ja lattiassa takana iso syvennys ni 7-paikkaasessa ne toolit saa sinne monttuun kipattua ja vielä kun kaadat keskipenkkirivin ni tilaa on jo kun pikkupakussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4278
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2441
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe