onko IS-F hintansa arvoinen urheilullinen sedan?.

U.S.A/Japan.

12

2397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soikkeli...

      Mikään tuon segmentin lelu hintansa väärti. Aika reilusti tulee hevosvoimille hintaa. Pakko silti mainita, että lexus is-f ei ole voittanut ensimmäistäkään testiä missä on vastassa ollut uusi M3 BMW JA Mercedes C63 AMG. Lexuksessa on varmaan jotain vikaa.

    • tojomään

      Missä sillä voi urheilla?

    • verottaja haisee

      Mutta ei hintansa väärti. Suomen verottaja tekee kaikista tehokkaista autoista liian kalliita. Saksan hinnoilla hintansa väärti.

    • turhin kalu

      Turhista turhin peli. Todellinen saastepesä.

    • GS300

      Näitä testiraportteja pitää lukea hiukan kyseenalaistaen. Kyseessähän on vain parin toimittajaretkun mielipiteitä. Lexuksen koeajoraportissa BMW:stä kirjoitetaan näin: ”5-litraa iskutilavuutta, 416 hevosvoimaa, 4.8 sekuntia nollasta sataan. Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori, mutta Bemarin neljän litran veekasi on ajossa vielä räyhäkkäämpi ja Mersun hirviö, 6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin. Brutaalit faktat tiskiin siis: Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta sataan neljässä sekunnissa eli ovat vikkelämpiä viivalta. Lisäksi ne ovat halvempia.” Ja sitten BMW:n omassa raportissa siitä kirjoitetaan näin: ”Huippunopeus on saksalaisen herrasmiessäännön mukaisesti rajoitettu meistä suurimmalle osalle arkikäytössä riittävään 250 km/h. Myös rampeissa kiihdyttäessä pitäisi keretä liikennevirran mukaan, kun nollasta sataan luvataan kestävän uudella M3:lla 4,8 sekuntia.”

    • (700)hp!.
    • BMW M3 -2009
    • BMW M3 -2009

      faster lap: (74.) BMW M3 Sedan (E90) (90.) Lexus IS F

      • todella pahasti

        IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.


      • AMG rules!!!.
        todella pahasti kirjoitti:

        IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.

        MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz


      • AMG rules!!!.
        AMG rules!!!. kirjoitti:

        MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz

        http://www.nelonen.fi/PublicFiles/2009/0403/86211/mersun_kimara.jpg


      • varo vaan M5
        AMG rules!!!. kirjoitti:

        MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz

        No eipä taida asetelmat muuttua E63 AMG:n ja F10 M5:n välillä nykyisestä. Seuraavan M5:n kone (4,4l V8 tuplaturbo) kun on jo esitelty X5M ja X6M keulilla 555hp / 680Nm (1500-5650 rpm). Voisin väittää, että F10 M5 liikahtaa vielä nykyistä hätäisemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

      Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe