asensin koneeseeni google cromen ja nyt ei mitkään videot (esim youtubessa) näy ollenkaan! sen sijaan kone vaatii lisälaajennusta, mutta kun yritän asentaa sitä se ei onnistu. miten saan videot taas näkymään???
google crome ja flash pleyer??
3
901
Vastaukset
- Näin muistasin
Kun mulla oli chrome niin kun latasi sen se meni downloads kansioon mutta ei asentanut sitä. Joten teitkö näin että suljit sitten chormen ja menit sinne downloads kansioon ja sitten erikseen asensit sen tuplaklikkaamalla jne.
- satku
oon kans huomannu että se on siellä downloads kansiossa mutta ei se silti suostu lataan sitä vaikka kuinka klikkaan.. (toki en oo mikään älyn hirmu tietokoneiden kanssa..) onko sulla itellä sitten yhä chrome käytössä?:o
- 2639
satku kirjoitti:
oon kans huomannu että se on siellä downloads kansiossa mutta ei se silti suostu lataan sitä vaikka kuinka klikkaan.. (toki en oo mikään älyn hirmu tietokoneiden kanssa..) onko sulla itellä sitten yhä chrome käytössä?:o
Itse asensin flash playerin Chromeen näin:
1. Menin Chromella osoitteeseen: http://get.adobe.com/flashplayer/
2. Klikkasin: Agree and install now.
3. Menin sinne kansioon jonne olin asennustiedoston ladannut (Vistassa tais olla joku Downloads kansio)
4. Klikkasin sitä install_flashplayer tiedostoa 2x
(sitten Chrome täytyy sulkea, jos se on vielä käynnissä...)
5. Jos siinä oli nyt joku install nappi ni paina siitä.
Asennus suoritettu, voit avata chromen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164