Mikä on multilink?

priuska98

vm 98 SLX 2.0 AUT, kolajaa ajossa hieman eli kun ajaa esim. hidastetöyssyyn. Semmonen terävä vaimea napina pari kertaa ja sit loppuu... Multilink??? Mikä se on, tukivarsiko? Voiko "olkavarren" laakerointi olla kyseessä? Auto ei puolla ja menee suoraaa, katsastettu vasta ilman moitteita!

6

3766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 345678987654
    • nissan p11

Laakerit ovat kuluneet ja niitä ei saa irrotettua muutakuin korjaamolla prässillä, joten koko ylätukivarsi multilinkkeineen uusiksi,hinta itse asennettuna 200e.Ei ole mikään kova homma ja ennemmin koko juttu uusiksi kun alkaa korjaamolla maksamaan saman verran pelkistä laakereista...

• primera mies

Höpö,höpö,, vasta vaihdoin itse laakerit omaani, korjaamolla kehoittivat myös minua ostamaan uudet,ylätukivarsi ja multiklink..
        Helppo homma valkoiselle miehelle ja halpa.

• dgdfbhdf

Onhan se varmaan helppo homma jos ajoissa vaihtaa, eikä näin että tällaseen 250tkm rullattuun ruostekasaan ajattelee ensimmäistä kertaa vaihtaa. Eihän se hemmetin yhdysvarsi lähtenyt millään irti napahöskän tapista, hölskyi siinä kyllä puolisen senttiä ylösalas mutta joku sitä siinä silti kovassa piti kiinni. Varmaan se alalaakeri sitten ruostunut ihan juntturaan. Lämpöä annettiin ja lekalla taottiin, kiilapäisellä rautakangella koitettiin vääntää sieltä puolen sentin välistä. Mutta ei. Vittumainen homma, kun samalla pitää yrittää varoa jarruletkua joka kireellä ku viulun kieli ja absianturinjohtoa. Ei napannu alkaa koko höskää alkaa repiin irti ja pöydälle, joten pitää nyt katsoa jos jonkulaisen ulosvetäjän käy vielä ostamassa vai kärrääkö suosiolla korjaamolle...

• multilink6666666

Ylätuki varsi maksaa motonetissä 50e

• sinnetänne

Pitääkö ohjauskulmat säädättää aina kun noita ylätukivarsia vaihtelee? Vähän aikaa sitten vaihdoin toiselle puolelle kun alkoi narisemaan ja naputtamaan ja nyt auto tuntuu jotenkin älyttömän vetelevältä. Jos pitää niin sitten kai pitää toisellekin puolelle vaihtaa varsi ennen säätöä vaikkei vikaa olisikaan kun kuitenkin tuurilla alkaa pian säätöjen jälkeen sekin äänteleen ja taas kulmat pielessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe