Näyttö hajosi

cochon

menin kaatumaan portaissa kannettava sylissäni niin että kannettavan näyttö paiskaantui kiinni. Nyt näytöstä ei saa enään mitään selvää. Meneekö kone takuuseen? Olen hankkinut vasta lisätakuunkin.

4

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pc king

Lisätakuu ei korvaa yhtään mitään, on vaan myyntikikka. Uusi näyttö maksaa noin 500 ekua, mutta vaihtaessa hajoaa yleensä muoviosat, eli kannattaa olla ens kerralla varovaisempi ja nuolla haavat.Oliko sulla sukat jalassa, jos oli niin siinä on pieni mahdollisuus kotivakuutukseen.

• anssi.

No niin siinähän sitä tuli sitä lauantai-illan ohjeistusta oikein roppakaupalla, pitäs vissiin olla alkolukko koneisiin ja kommentteihin. Tosiasiassa näytöt koostuu monista eri toimijoista, mutta mikä niistä hajoaa on suomeksi sanottuna vesiportti mikä toimii diodidekooderin kanssa limittäin. Jos tämä pelkästään hajoaa on korjaus suht vaivaton, jos on mennyt muuta niin maksaa vähän enemmän.Voit testata hajoamisen laittamalla kone 15 minuutiksi pakkaseen, jos näyttö toimii sen jälkeen suht normaalisti muutaman minuutin on kyseessä portti vika, me ammattilaiset kutsuta tapahtumaa"padon murtumiseksi". Jos näyttö ei palaa on vika vakavampi mutta ei mahdoton. Kotivakuutus on kova sana.

• ellen
        anssi. kirjoitti:

No niin siinähän sitä tuli sitä lauantai-illan ohjeistusta oikein roppakaupalla, pitäs vissiin olla alkolukko koneisiin ja kommentteihin. Tosiasiassa näytöt koostuu monista eri toimijoista, mutta mikä niistä hajoaa on suomeksi sanottuna vesiportti mikä toimii diodidekooderin kanssa limittäin. Jos tämä pelkästään hajoaa on korjaus suht vaivaton, jos on mennyt muuta niin maksaa vähän enemmän.Voit testata hajoamisen laittamalla kone 15 minuutiksi pakkaseen, jos näyttö toimii sen jälkeen suht normaalisti muutaman minuutin on kyseessä portti vika, me ammattilaiset kutsuta tapahtumaa"padon murtumiseksi". Jos näyttö ei palaa on vika vakavampi mutta ei mahdoton. Kotivakuutus on kova sana.

Mulla kans näyttö rikki, kone on kolme vuotta vanha Siemens. Pikku broidi tiputti sen riidan päätteeks parvekkeelta, onneks nurtsille, broidin onni et mulla oli jalka kipsissä. Sitä mun piti kysyy et pitääks se kone laittaa sinne pakastimeen näyttö kiinni ja virrat pois , mä nimittäin laitoin näyttö auki koneen sinne ja nyt näyttö on ihan jäässä ja sen pohjaan jääty herne-maissi-paprika pussi kiinni.

• keskustelu

Suhteellisen asallisia ohjeita. Sähköisku on lähempänä kuin arvaatkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57