Moi! Mulla on ollut nyt vuoden käytössä Renault Clio vuosimallia -92. Siihen on tullut vähän aikaa sitten sellainen vika, että nopeusmittari ei toimi koko ajan. Välillä se näyttää ihan oikein, mutta joskus se jää väpättämään esim. 60 km/h kohdalle, eikä nouse sen yläpuolelle. Missähän vika on ja onko se kallis/vaikea korjata? Opiskelijan budjetilla en voi ruveta mihinkään suurempaan remonttiin, mutta kyllähän tuo vika vähän haittaa ajamista :D Jos joku tietää asiasta jotain tai on itsellä kokemusta samasta asiasta, niin toivottavasti jaat tietosi minulle :) Kiitos jo etukäteen.
nopeusmittari
4
1201
Vastaukset
- clionisti
Vika voi olla mittarivaijerissa, esim. poikki, lähtenyt pois paikaltaan, päät menneet huonoksi. Eli tutki vaijeri ekana. Harvinasempia ovat mittari itsessään rikki, vaihteistossa oleva vaijeria pyörittävä ratas vioittunut.
- apua tahtoisin
Kiitos paljon :)
- Ennen autoilua
Muistan kun polkupyöräni nopeusmittari alkoi väpättää. En tiedä syytä, en osaa korjata. Vika ei ole siis vain Cliojen juttu... :)
- turhautunu
mulla nopeusmittari on rikki toimii ja ei toimi eli sama vika ku tänne kirjotettu. haluisin tietää nyt että missä tämä nopeusmittarin anturi sijaitsee ja miltä se näyttää nii olis hyvä lähtee korjailee. ja jos joku on saanu toimimaan taas oman mittarinsa nii olis kiva tietää että miten sen teki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174