Onko heittää arviota kokemuksen tai ammattitiedon kautta mitä maksaisi seuraava rakentaminen/remontti: - 1,5 kerroksisen talon yläkerta , 50 neliötä käyttöullakosta asuintilaksi - 2 huonetta päädyissä, keskellä vessa suihkulla (pieni aula) ja portaikko. Ihan "suurinpiirtein" lukua etsin, töineen. Niin ja talo on 2000 luvulla rakennettu laplitalo.
yläkerran rakentaminen ullakosta/hinta
4
3056
Vastaukset
- tekemällä
10000 riittää niukasti jos onnistuu tavarat saamaan halvalla ja ei kalliita portaita osta.
- huoneissa vain
sähköpatterit ja tuttu sähkäri suvussa.
- ....
kamat ostanee alle 10 tonnilla jos ei portaisiin upota hyvin montaa tuhatta ja tyytyy perustasoon eli laminaattia lattiaan ja kipsi maali seiniin jne. LVIS-työt sitten maksaa jonkun tonnin siihen päälle riippuen mitä kaikkea laittaa, millaisia muutoksia jo tehtyihin juttuihin pitää tehdä yms. Eli joku12-15 tonnia olisi mun veikkaus jos rakennushommat tekee itse mutta lvis-hommat teettää.
- Iivari
Itsellä taisi palaa 1,5 kerroksiseen n.15ke 60m2 yläkerran tekemiseen kylmästä asuttavaksi. Kaikki työt itse, paitsi putki ja sähköt. Sisältäen -tuulensuojalevyt -lattia (harvalaudoitus, 3x gyproc, laminaatti, vesikiertoinen lämmitys - pari kattoikkunaa -eristeet seinät 200mm/katto 350mm -katon koolaukset -WC/suihku -väliseinät,levyt, pinnat tasoitukset ym -portaat ei sisälly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058