Saako Lyricaa helposti?

koska se toimii

Miten on, saakohan tuohon lyricaan reseptin helposti, koska se toimii minulla ahdistukseen aivan mielettömän hyvin. Ei travitse olla kuin 100-150mg:n lääkkeitä. En halua syödä bentsoja, koska niistä tulee tokkurainen olo ja tuntuu, ettei ajatus toimi kunnolla. Lisäksi niitä pitäisi sitten syödä koko ajan ja en halua sitä, koska niihin voi iske riippuvuus ja jo yhdenkin bentson syömisen jälkeen seuraa masennus. Bubroprioni on kokeiltu, ei mitään apua. Xanorit ja diapampit samaten, en halua niitä. Nämä siis reseptin kanssa. Ainut ongelma on, että olen syönyt katukaupasta ostettuja lyricoita, joten ei ole esittää lääkärille mitään reseptejä. Haluaisin kuitenkin vihdoinkin tämän ahdistuksen pois, ja lyricasta kun en juurikaan sivuvaikutuksia saa, niin haluaisin juuri sitä. Kallishan se lääke on, mutta mielummin maksan kuin kärsin. Saisin samalla julkisten paikkojen pelot, sosiaaliset fobiat (lievät), mielettömän ahdistuksen (rinnassa ja vatsassa koko ajan epämiellyttäviä tuntemuksia) ja osittain masennuksen loppumaan.

10

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään jos kävisit vaikka lääkärilä kysymässä!!??

• ei saisi ja

aivan virallisesti, koska tiedetään lääkkeen vaikuttavan myös ahdistukseen vähentävästi? Eli sinulla on syy saada ko lääkettä ja kokemus siitä, että se auttaa.

• lyricaa

katukaupassa?

• näitä "diilereitä"

jotka ei tiedä oikeesta diilaamisesta mitään(piri,essot,kokaiini,lsd,heroiini,gamma)joita kovanluokan diilerit myyvät ja saa niistä rahaa aivan vitusti(helpostikin yhdestä viikonlopusta 1500-3000) mut sit on näit epätoivosii luusereita jotka myyvät omalla reseptillä saatuja lääkkeitä,lyricaa,bentsoja,codeja yms 1-3e kpl...ou jeah.... eli siis joo..kyl niit jotkut "amikset"yms dorkat varmaan myy niitä lyricoitakin...;-)ja tekee isoa kauppaa...heheheh....:-)

• tämäsama
        näitä "diilereitä" kirjoitti:

jotka ei tiedä oikeesta diilaamisesta mitään(piri,essot,kokaiini,lsd,heroiini,gamma)joita kovanluokan diilerit myyvät ja saa niistä rahaa aivan vitusti(helpostikin yhdestä viikonlopusta 1500-3000) mut sit on näit epätoivosii luusereita jotka myyvät omalla reseptillä saatuja lääkkeitä,lyricaa,bentsoja,codeja yms 1-3e kpl...ou jeah.... eli siis joo..kyl niit jotkut "amikset"yms dorkat varmaan myy niitä lyricoitakin...;-)ja tekee isoa kauppaa...heheheh....:-)

"Besnstotietäjä" kirjotelee eri nikeillä.. ohna tou sun puhe tyyis jo selevinny.. hankkisit hoitoon ittensä. ja ihan tyypillisesti kovanluokannarkkarit myös myy codeista teemuihin ku opamoxista muttereihin.. Käy eka elämänkoulua niin tietäs asoista eikä tarvi tulla inemään ku pienilapsi jolla tissi suussa tosian ÄIDIN tissi

• soita 0405482521

• bentsoja

mutta lekuri ei halua niitä enää kirjoittaa. masennuslääkkeet teki vain hyppyrotta-fiiliksen, ja kaikissa oli jotain sivuvaikutuksia, mm.lyrica lihotti nopeasti, ja on kallis kuten muutkin epilepsialääkkeet. nyt syön ataraxia joka toimii yllättävän hyvin, rauhoittavasti. se on halpa ja vanha lääke eikä ole pitkällä aikavälillä todettu mitään td tms. rankkoja sivareita. tuttuni jolla ei ole nyt lääkitystä kehui luontaistuotekaupan stressgard-nimistä luontaistuotetta, joita ei kuitenkaan pidä syödä samanaikaisesti lääkkeiden kanssa. on kuitenkin parempi kuin sekoittaa itseään alkoholilla ja katutuotteilla.

• ataraxit roskiin

Minä sain tätä ataraxia neurologilta uupumukseen, joka johtuu sairaudestani. Piti siis olla piristävä vaikutus. Vitut, meinasin nukkua seisovilleni. Muuten sillä ei sitten ollutkaan mitään tehoa. Täysin tyhjänpäiväinen lääke. Voihan se tietysti olla, että se jollekin vaikuttaa jotakin. Hyvä niin!

• ihme lääkkeitä
        ataraxit roskiin kirjoitti:

Minä sain tätä ataraxia neurologilta uupumukseen, joka johtuu sairaudestani. Piti siis olla piristävä vaikutus. Vitut, meinasin nukkua seisovilleni. Muuten sillä ei sitten ollutkaan mitään tehoa. Täysin tyhjänpäiväinen lääke. Voihan se tietysti olla, että se jollekin vaikuttaa jotakin. Hyvä niin!

mulle ataraxia on määrätty nukahtamiseen ja auttaa todella hyvin. on ollut ennen vaikka ja mitä nukahdus lääkkeitä/bentsoja.

• no lyyrica

aloita lyyrican syömistä. Se on lääkärini mukaan todettu myös riippuvuutta aiheattuvaksi. Söin
      itse jonkin aikaa lyyricaa ahdistukseen ja paniikkioireisiin ja olin kuin tökkerössä koko päivän.
      Ystäväni luulivat olevani humalassa vaikka tietävät etten käytä alkopitoisia aineita lähes koskaan. Puheeni oli puuromaista ja muutenkin oli outo olo, kärsin edelleen ahdistuksesta mutta Lyyricaa en pakollakaan ota.
      En tiedä onko nänä sivuvaikutukset yksilöllisiä mutta itselleni ne ei ainakaan sopinut.

ps. loput pari askia Lyyricaa palautin takaisin apteekkiin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87