millainen ase on

12/70

hyngary haulikko vm 86 ? rungosta ei löydy muuta nimeä aseelle kuin hungary!!!!

12

2898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on niinku

nälkäinen

• "metsästäjä"

Oikeastaan pikemminkin Unkari... Ei suinkaan "hungry", joka on taasen "nälkäinen". Noista vanhoista haulikoista ja aseista ei oikeastaan tiedä muuta kuin ne yleisimmät merkit/mallit.... Mutta jos toimii, eikä haukuttavaa ole, niin voithan tuolla metsästellä... :)

• muutakin lukea

Otappa vielä etutukki irti ja kato piiput vähän joka puolelta- kyllä siihen pyssyyn on muutakin stanssattu kuin vain pelkkä "Hungary".

• Eipä välttämättä lue. Minulla tuli ongelmia NEF Pardnerin kanssa miliisiasemalla kun piipussa luki vain käsin raapustettuna sarjanumeron kolme viimeistä numeroa. Pääsin pälkähästä kun sanoin haulikon valmistajan olevan nyrkkipaja ja sepän tekevän siihen kunnon stanssauksen.

• dr.hagel

se sun pyssys merkki saattaa olla semmoinen ku hunor

• hammermän

Hunor on mainitsemani FEG-tehtaan hanallinen yksipiippuinen, Hammerless hanaton, mutta saman näköinen. Voi olla että Hungary on myös saman tehtaan malli.

• Hunor-mies

seuraaja se on. Sama haulikko, itsellä isävainaan jäljiltä on kaapissa. Joku tuolla alempana moitti kovaa iskuria. Pitää paikkansa, kova se on. Minun Hunorista meni itse iskuvasara poikki, kun poikasena sitä asetta tyhjää lauoin.

• Kukkisko

Epäilisin haulikkosi olevan Hungaria (Hungary), mallia Budapest. Oli yleinen haulikko 80-luvulla ja oma ensihaulikko isältä perittynä on kyseinen.

• ohion

viisi vuotta olen metsästänyt ja riistaakin on tullut "! tosiaan muuta merkkiä ei ole minunkaan aseessa ! (huono puoli aseessa on liian kova iskuri joka saattaa katkaista nallipiikit joten kannattaa käyttää klikkihylsyjä)

• hungarymies

on itselläni (kuva 6 ) kiitos linkistä !

• sama.,.

Eipä kestä, se olikin siis päällekkäispiippuinen, eli eri malli kuin Hammerless. Tehdas ei ole tainnut laittaa mihinkään malliin nimeään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16