Olen selannut läpi kaikki mahdolliset. Eli olen löytänyt pari kuntaa jotka ovat myyneet 1e/kpl tontteja. Valitettavasti ne ovat olleet omakotitalotontteja ja haluaisin mökkitontin. Tietäiskö kukaan mistä kunnasta saa halvalla tontteja?
Mistä halpa tontti?
10
4411
Vastaukset
- niille saa rakentaa
mökin kun pääkuvissa mökki nimitetään omakotitaloksi, niin venäläisetkin tekee Simpeleellä.
- saat
mökkitontin eurolla m2 vaan koita viroa ehkä siellä.itse myyskentelen saaritonttia n.10e m2 ja luulen että kaupaksi menee.
- omarantaisia
omakotitontteja mikään kunta myy halvalla, niille on ihan eri hinnoitteluperiaatteet kuin kuivanmaan tonteille. Mutta jos rantaa ei tarvitse, niin kokeile tuota aikaisemman vastanneen vinkkiä; mökkikäytössä oleva rakennus omakotitontille nimityksenä omakotitalo. Tosin joissain kunnissa ainakin keskustan alueilla rakennuksen tulee olla vähintään tietyn kokoinen.
- atiram1
Pieni tontti 705 neliötä.
minkälaista hintaa siitä voi pyytää ?
Sijaitsee Länsi- Suomessa.- Tinkooja..
Myyjä sanelee lähtöhinnan yleensä paikkakunnalla vallitsevan hintatason mukaan tinkimisvara päälle. Ostaja ei osta jos on liian kallis.
- maainssi
Onko se joku peltopläntti Noormarkussa Lassilan kylässä vai kerrostalotontti Turun keskustassa?
Noilla lähtötiedoilla aika hankala sanoa.. Rakennuspaikka kun nyt kuitenkin hinnoitellaan rakennusoikeusneliön hinnan mukaan, ei maapohjan pinta-alan mukaan. Tähän on ihan järkevä syy, keksitkö sen ihan itse??
- ppp8
Tossa tuli mieleen että yks tuttu myy omakotitalotontteja mihin sais lammikonkin tehtyä, tonttien koko jotain yli 6000 neliötä.. hintapyynti jossain 22000-26000e välillä.. Kehä2:lta n. 75km. Voin antaa yhteystiedot jos kiinnostaa enemmän..
- JussiLaine2
No on ihan helvetin kalliita noin kaukana kehältä. Pidä tunkkis ja lammikkos. Välistä ilmeisesti meinasit muutaman tonnin ottaa. Tai siten tuttus on seinähullu.
- ostapoisminamyyn
tampereen ymparistossa n50km sateella,,,2m hinta karkeasti 15 eu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942