Minä olen saanut astiaston jonka pohjassa lukee Rörfrand Sweden oletan että se on siis ruotsalaista tekoa, olen koittanut googlata, mutta edes wikipediassa ei ole mitään mistään rörfrandista minulla on astiasto vähän vajaa ja koitin netistä löytää jos löytyisi täyttöä, mutta ei löydy alkuunkaan mitään. Huuto netissäkään ei ole minulla toisessa ruoka-astiastossa lukee pohjassa rörfrand sweden ja toisen kahvi-astiaston pohjassa lukee rörfrand sweden Ingrid ruoka-astiasto on ainakin 40 vuotta vanha, ja pienempi kahviastiasto varmasti vieläkin vanhempi, olisiko jopa yli 60 vuotta vanha...? eli no jos joku osaa sanoa jotain, valaista tietämätöntä mikä tämä asiasto on sanokaa, en itse ihan itsekkään tiedä mitä haluaisin minulle kerrottavan joten yllättäkää mut :D ja jos on linkkiä johonkin sivustoon niin saa laittaa =)
ekaoma-astiasto
Rörfrand
5
2544
Vastaukset
- jallu
Rörstrand
- Zäki
Hei! Mitä tarkkaan ottaen lautasen pohjassa lukee? Lukeeko;
VDN
F555
Rörstrand
Sweden
SVEA
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? - broken seed
Ingrid on astiasarjan nimi, samoin Svea.
Itselläni on Karolina-sarjan pieni kastikekulho tai jälkiruokakastikekaadin. - SaHeVa
Mun kastikekippo on myös Rörftrand Sveden ilmeisesti Rosanna sarjaa, mahtaako olla mitään rahallista arvoa? vai nakkaanko roskiin ? pitäisi roinat hävittää.
- kasjuha
Löytyy kahvikannu 60-luvulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364