Vaasa vajoaa pakolisten kanssa

Vaasalainen joka ei pidä pa...

On se aika ihmeellinen kaupunki tämä Vaasan rotanpesä. Muistan kun aikoinaan asuin Gerbyssä ja pantiin pakolaisia napuristoon niin siitä helvetin portit aukesi. Eivät nämä osaa sopeutua meidän yhteiskuntaan eikä VAKKI:sta ole näiden opettajaksi. Ihan turha rahan haaskamien ylläpitää koko laitosta. No katselin kun pakolais naapurin 7-8 vuotiaat pojat lähti iltaisin pimeässä 12 jälkeen ulos tyhjät reput selässä. Takaisin tulivat noin parin tunni kuluttua reput täynnä ja muovipussit kädessä. Sitten tein niinkuin kuluu. Ilmoitin viranomasille. Meinasin lentää perseelle kun polisista sanottiin että eivät he voi puuttua asiaan koska näillä on oma kulttuurinsa ja omat tavat. Sossun lapsensujeluväki samaa mieltä ja lopussa kun en antanut periksi vain rupesin näitä ojentamaan itse eri asioissa missä tekivät väärin sain itse viranomaiset kimppuun. Lopputulos muutin ulkomaille koska en voi elää korupptioidussa maassa. Nyt olen tilapäisesti takaisin 8 vuoden poissa olon jälkeen näen omin silmin että Vaasa on täysin pakolisten käsissä. Asiat mennyt ihan hulluksi. Onneksi ei tarvitse jäädä mutta suru sydämmessä näkee miten huonosti asiat on hoidettu. Jos olisin jäänyt tänne arvaan että olen niin kiivas luonteinen että olisi tullut ruumiita. Nyt en välitä enää mennyt on Karjala ja sama Vaasasta. Otan osaa oikeiden Vaasalaisten puolesta.

12

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kaikki

samanarvoisia!

• valkoista

Näin tänään torilla kaksi valkoihoista!!

• ... ,, ....

kun elämäntilanne sallii. Eikä ikävä tule takaisin. Kiitokset vaan Marjatta Vehkaojalle, Tapio Osalalle ym. jotka ovat RKP:tä nöyristellen mahdollistaneet tämän kehityksen, jolla syntyperäiset vaasalaiset saadaan karkotettua pois Vaasasta.

• Nimetön

meinaa venäläiset ostavat maata ja omakotitaloja..

• lorun loppu

Viimeinen poismuuttava kanta-asukas sammuttaa valot ja jäljelle jää vain mustuutta

• kohtalo ::::
    • Naurettavaa:)

Ne ihmiset jotka lähtevät pakoon, ovat pakolaisia! En ymmärrä ajatuksen kulkua, haukkua pakolaisia ja lähteä pakoon eli pakolaiseksi. Ymmärrän pakolaisvastaisuuden, kun ihminen tekee itse kaikkensa ajamansa asian eteen (tai edes jotain). Mutten pysty ymmärtämään asiaa, jos juostaan heti pakoon kun asiat eivät mene niin kuin itse haluaisi. Onhan Vaasassa paljon mumuja(kin), jotka eivät ikinä tule työtätekemään.(mumu=muualtamuuttanut) TODELLA NAURETTAVAA

• Alkuperäisen viestin autor

Ei tässä nyt ole yhtään tekemistä pakoon menemisen kanssa. Onneksi voi vapaehtoisesti valita missä asuu jopa maa ja kaupunki sa valita. Se että minä minä muutin pois johtuu Vaasan tilanteesta. Kaupunki on kolmessakymmenessä vuodessa täysin pilattu. Esimerkiksi Bronx New-Yorkissa oli joskus hieno kaupunginosa. Normaalit ihmiset muuttivat pois sen takia että mustat pilasivat ympäristön. Eivät he mennyt pakoon Sama juttu Vaasassa, kaupunkiin jää lopuksi sosialisesti uloslyödyt, köyhimmät ja vanhukset. Ehkä sinäkin jäät Vaasaan nauramaan. Pahin Vaasassa om korruptio.Politiikoot, kaupungin päättäjät sekä eri asemissa olevat virkamiehet. Oiken pohjasakkaa. Ja en usko poliisiinkan. Miksi ne olisivat poikkeus kun muut saavat jatkaa jopa laittomuksilla. Käy vähän sääliksi niitä jotka eivät ymmärrä mikä rotanpesä Vaasa on.

• tiedotusläpyskä :
        Alkuperäisen viestin autor kirjoitti:

Ei tässä nyt ole yhtään tekemistä pakoon menemisen kanssa. Onneksi voi vapaehtoisesti valita missä asuu jopa maa ja kaupunki sa valita. Se että minä minä muutin pois johtuu Vaasan tilanteesta. Kaupunki on kolmessakymmenessä vuodessa täysin pilattu. Esimerkiksi Bronx New-Yorkissa oli joskus hieno kaupunginosa. Normaalit ihmiset muuttivat pois sen takia että mustat pilasivat ympäristön. Eivät he mennyt pakoon Sama juttu Vaasassa, kaupunkiin jää lopuksi sosialisesti uloslyödyt, köyhimmät ja vanhukset. Ehkä sinäkin jäät Vaasaan nauramaan. Pahin Vaasassa om korruptio.Politiikoot, kaupungin päättäjät sekä eri asemissa olevat virkamiehet. Oiken pohjasakkaa. Ja en usko poliisiinkan. Miksi ne olisivat poikkeus kun muut saavat jatkaa jopa laittomuksilla. Käy vähän sääliksi niitä jotka eivät ymmärrä mikä rotanpesä Vaasa on.

naurettava tekele

• synkkä tulevaisuus

Vaasalla ei enää ole pahemmin tulevaisuutta, siksi onkin erittäin hyvä että Vaasan seudulla ei ole tehty kuntaliitoksia. Ruotsinkieliset kunnat muodostavat sopivasti suojavallin Vaasan ja muun Suomen väliin sitten kun viimeisetkin suomenkieliset muuttavat pois Vaasasta.

• Anonyymi

seuraavan kahden vuoden aikana hallitus karkottaa 250 000 ulkomaalaista suomesta
      nyt asiaan on herätty eu:ssa
      aaltola tynkkynen ja jopa vaemmisto liiton saramo kertoivat eu n sulkevan ulkorajan
      kansallisella tasolla toimitaan nyt sekä eu tekee vastaanotto keskuksen afrikkaan eivät tule euroopan maaperälle jää vene onnettomuudet ja ihmissalakuljetus pois

• Anonyymi

Sen kun näkisi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4341
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3606
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3452
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3379
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      183
      3360
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2889
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      65
      2505
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2414
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13