Hei! Olemme käymässä kuluttajasuojasovittelua vastaavan työnjohtajan kanssa, joka perää vanhentuneita laskuttamattomia laskuja. Asiani ei kuitenkaan koske varsinaisesti tätä aihetta, vaan sitä, että tämän asian ollessa käynnissä tämä kyseinen vastaavana työnjohtajana toiminut henkilö on lähettänyt EX-miehelleni kirjallisena tekstiä mikä sisältää mm. minuun ja nykyiseen mieheeni kohdistuvia perättömiä syytöksiä. Nykyinen mieheni on mm. haukuttu kirjeessä huumehörhöksi, lisäksi hänen on väitetty uhkailleen kyseistä työnjohtajaa puhelimitse. Minä käyttäydyn kirjeen mukaan siten, että asioita on kanssani mahdoton hoitaa. Todisteita tällaiselle ei luonnollisestikaan tule löytymään. Kirjeessä on myös tämän henkilön omakätinen allekirjoitus alla. Onko minulla aihetta nostaa asiasta kunnianloukkaussyyte? terveisin tuohtunut vaimoke p.s Tämän työnjohtajan oma käytös meille päin on ollut huutolinjaa ja asiatonta, samoin hän on soittanut raivoissaan huutavana mm. kuluttajasuoja-asiamiehelle, joka on asiaamme yrittänyt sovitella.
Aihetta kunnianloukkaussyytteelle?
3
312
Vastaukset
- Ak.
Tuollaiset syytökset ja herjaukset, jotka menevät kolmannen ulkoupuolisen osapuolen korville käsittääkseni täyttävät kunnialoukkauksen piirteet. Ota kopiot, jos mahdollista ja säilytä viestit visusti. Ota aika asianajajalle ja kysäse. Siitä se lähtee.
- ...
Mikä ihme näitä kovakalloisia suomalaisia oikein vaivaa, kun ei mene perille sitten millään. Suomessa ei yksityinen ihminen VOI nostaa kunnianloukkaussyytettä. Syytteen nostaa, JOS nostaa virallinen syyttäjä, poliisin suorittaman esitutkinnan jälkeen. Vasta esitutkinnan tai syyttäjän syyttämättäjättämispäätöksen jälkeen aukeaa yksityiselle mahdollisuus syytteen nostamiseen, omin varoin, ei veronmaksajan, kuten olisi ollut syyttäjän nostamassa syytteessä.
eli meneppäs pikaisesti käymään asianajajasi luona pika palaverissa ja kyseleppä häneltä olisikos saumaa ottaa rahat pois moiselta mulkulta kun ei osaa aikuismaisesti keskustella asioista huutamatta ja herjaamatta sekä levittämättä perättömiä huhuja . suomessa on syytön niin kauan kunnes toisin todistetaan . syytökset vaativat aina jonkun asteisia todisteita , ilman todisteita ei voi ketään mollata tai syyttää koska toisen kunnia siinä kärsii jos ilman todisteita ollaan liikkeellä . se kirje riittää todisteeksi varmasti kunnian loukkaus syytteen nostamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134