Tietääkö kukaan ,ovatko kestäviä POLON 1,4 AUTOMAATTILAATIKKO .Ajettu 81000 km.2002 vuosimalli.Myös millainen auto polo on kestävä?
Kestääkö
6
689
Vastaukset
- romuja
kannattaa jättää väliin 1.4 moottorinen volkkari, ovat ns.kertakäyttömoottoreita.kokemusta on! tuosta automaattilaatikosta en osaa sanoa mitään, koska siitä ei ole kokemusta.
- 1,4 bensa
Pysy ihmeessä erossa 1,4 koneesta. Kone on kyllä kuuluisa ongelmistaan.
- ongelmallinen...
Valmistajalleen, kun sitä on tehty kohta 18-vuotta eri variaatioineen.
- ex polo
ongelmallinen... kirjoitti:
Valmistajalleen, kun sitä on tehty kohta 18-vuotta eri variaatioineen.
valmistajalleen moottori oikea rahasampo kun on niin susi että hyvä kun kestää 100tkm vaihdelaatikosta puhumattakaan. polon laatu(kuten vw) laatu muutenkin todella onneton.
- olet...
ex polo kirjoitti:
valmistajalleen moottori oikea rahasampo kun on niin susi että hyvä kun kestää 100tkm vaihdelaatikosta puhumattakaan. polon laatu(kuten vw) laatu muutenkin todella onneton.
Polon laatu on p:...stä, minulla oli Polo 1.6:n koneella. Moottori kesti, mutta muuten sen vikaisempaa autoa en tiedä. Huoltokin oli kaikkein huonoin. Autoja minulla on ollut tähän mennessä kahdeksaa eri merkkiä. Nyt Opel Astra -03, jolla ajettu 150.000 km ja jonka vikaluettelo on seuraava: molemmat raidetangon päät uusittu.
- oli aikanaan
olet... kirjoitti:
Polon laatu on p:...stä, minulla oli Polo 1.6:n koneella. Moottori kesti, mutta muuten sen vikaisempaa autoa en tiedä. Huoltokin oli kaikkein huonoin. Autoja minulla on ollut tähän mennessä kahdeksaa eri merkkiä. Nyt Opel Astra -03, jolla ajettu 150.000 km ja jonka vikaluettelo on seuraava: molemmat raidetangon päät uusittu.
1995 Polo 1.3, ostin käytettynä ja 55 000km ajettuna v.1998. Vaihdoin sen pois v.2003 180 000 ajettuna, normaalien öljynvaihtojen/huoltojen lisäksi jarrupalat vaihdettiin eteen ja kengät taakse. Olipas hyvä auto, harmi kun tilat jäivät pieneksi oli vain 2-ovinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010