Naapuri polttaa sisällä ja haju tulee viereiseen asuntoon. Tämä allerginen tupakalle.. Voiko laki kieltää sisällä polton rivitalossa?
tupakka ongelma
6
353
Vastaukset
- EU-direktiivit
Ei laki voi kieltää tupakoimasta omassa asunossaan. Jos tupakansavu pääsee naapurihuoneistoon, on talon eristeissä vikaa. Ota yhteyttä asiassa taloyhtiön isännöitsijään.
- ja ei voi
vaikka olisi vain vuokralainen jos ei ole vuokrasopimuksessa mainittu ettei saa polttaa sisällä.saahan parvekkeellakin polttaa vaikka taloyhtiö sen kieltäisi siitäkin päätös.ilmastointi vika jos toiseen asuntoon tulee tupakan haju.
otappa yhteys talon mieheen ja taloyhtion hallitukseen heidän velvollisuuksiin kuuluu puuttua sisällä tupakointiin ainakin silloin kun savu kulkeutuu ilmastointi kanavien kautta toisiin asuntoihin . jos taloyhtiön edustajat ovat munattomia paskiaisia eivätkä suostu tekemään asialle mitään ota yhteys asianajajaasi pikaisesti . sinun ei kuulu joutua kärsimään tupakan savusta ollessasi sisällä omassa talossa . tupakoitsijan kuuluisi mennä pihalle tupruttelemaan ja laissa sanotaan vielä että etäisyyttä pitää taloon olla se 20 metriä ennen kuin saapi rauhassa poltella. ite olen polttanut 15 vuotta vaikka lopetin tupakan polton viime syksynä niin menin aina ulos tai pannu huoneeseen tupakille missä se ei varmasti häirinnyt muita asukkaita . ojennukseen vaan tollaset savu terroristit .
- hohhhoijaa..aa
Kotonaan, parveke mukaanlukien saa polttaa sentään vielä tässäkin puolidiktatuurissa
- yhteys_
jos asia ei hoidu isännöitsijän toimesta. Meillä oli sama ongelma rivarissa ja onneksi jo isännöitsijä tiesi hommansa. Asukkaan ei edes tarvitse olla allerginen vaan tupakansavulle altistuminen on riittävä syy ryhtyä toimenpiteisiin.
- tuli
Kiitos kaikille! Jo tiedän mitä tehdään! En itse kärsi tupakasta, vaan naapuri.. Olemme remontin edessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955