Haluaisin ostaa sellaisen, mutta onko se out kun ei kaupoista sellaisia paljon enään löydä. Nahkaliikkeet onneksi vielä myy niitä. Mikä olisi väri? Ajattelin mustaa.
galluppi: Onko pitkä nahkahame out?
9
1585
Vastaukset
- miia
miks yleensäkkään pitää miettiä onko joku muotia, jos se on hyvännäkönen sun päällä ni mikset ostais? toisilla muotivaatteet näyttää ihan hirveiltä. *omaa tyyliä kannattava* ruskee on paljon parempi. musta on niin tylsä väri. vähän väriä ja kirkkautta vatteisiin niin ei oo niin huomaamaton.
- tyylilyyli
luulen että ei se nahka hame ny ihan out ole ku n kerta nahkatakitkin ovat muotia. ja eikös nahka oo "ikuista" muotia?!
suosittelen siis jos se vain sopii sinulle musta on ihan hyvä väri koska se sopii joka väriin mut se on kesäl kuuma kun kerää niin paljon auringon valoo.
jos haluat et se hame on varmasti muodikas tai haluat et se näkyy niin suosittelisin punasta sävyä! - Hame
Elä hametta osta!!! Tulloo kylymä,kato meikäläistä:kunno haalarit ja karvalakki. Ei hammeella tarkene!
- leatherboy
Osta ihmeessä pitkä nahkahame. Ovat todella upeita. Niillä erotut tylsästä massasta.
Musta on varma valinta. Myös punainen olisi totaalisen upea.
Nahka on aina in, kesko se on aitoa laatua ja todella hyvän näköistä. - Anonyymi
Joko ostit tuun ihailee
Pete - Anonyymi
Osta viinin punainen tai harmaa tai tumman bihree jis eit mustaa
Esim ripsalahan sekainen ruskea hueni mtv 3 - Anonyymi
JOSPA HANKIT OSTAT KUMIHAMEEN JA KUMIHOUSUT ON TOSI KIVAT.
- Anonyymi
Ostaiktko jo pitkän hameen
Pete - Anonyymi
Oliko kallis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728