onko millasia kokemuksia härkä ja vesimies yhdisteestä?hyvä vai huono? itsestäni härkä naisena tuntuu täydeltä vuoristoradalta!!
vesimies m ja härkä n
7
1026
Vastaukset
- menee
Huono,huono ja vielä kerran huono.
- ..........
Meillä toimii todella hyvin härkä-vesimies yhdistelmä! Voin kuvitella, että ei toimi jos vesimies elää vielä vapauskauttaan eikä ole aikuistunut. Minulla härkä on ollut kaikista sopivin enkä luovu hänestä taistelutta...
- plöö...
kiios että edes joku lohduttaa:D.. se voi olla että vapaus kausi on joo vielä päällä..noo täytyy vaan pitää omat hermot kurissa:)
plöö... kirjoitti:
kiios että edes joku lohduttaa:D.. se voi olla että vapaus kausi on joo vielä päällä..noo täytyy vaan pitää omat hermot kurissa:)
Hullua hullua...
- mites
aleksi33 kirjoitti:
Hullua hullua...
olisiko perusteluja?
- Mazu
Tässä ollaan oltu Vesimiehen kanssa (itse HÄRKÄ nainen) jo yli 17 vuotta josta 6 vuotta kihloissa. Huh, huh, mitä elämän koulua olen saanut hänen kanssaan käydä. Muutaman vuoden olen vasta oppinut häntä käsittelemään;).
- kuulostaa
hehe :D eli ihan normaalia ilmeisesti tämä vuoristorata:)..olen myös oppinut jo tooooosipaljon vesimiehen käsittelystä vajaassa vuodessa mutta aina se osaa yllättää uudestaan ja uudestaan:)myös on oppinut elämästä aikaspaljon vesim.kanssa...:Dsinnikkyys ja luja härkämäinen tahto on todellakin auttanut:)toivottavasti yhtä antoisia ja vuoristomaisia päiviä on edessä yhä teillä kuin myös täällä:)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461