Olen yrittänyt tilata h&m shop onlinesta, mutta aina haluamani vaatteen minulle sopiva koko on mennyt. Haluaisin tietää, että mihin aikaan sivujen ylläpitäjät lisäävät tuotteita? Onko kenelläkään n. arviota? Kiitos, jos pystytte auttamaan! Ps. huomasin että sivuilla luki että ne päivitetään aikaisin aamulla, mutta tarkempaa kelloonaikaa ei sanottu
h&m shop online
4
2191
Vastaukset
- pettynyt useasti
paljon kannata nykyisin HM:ltä tilata. Laatu on kärsinyt varsinkin kankaissa. Yhden pesun jälkeen ovat pieniä reikiä täynnä nämä "kauniisti laskeutuvat" kankaat.
- hm:ltä tilaaaja
Itsellä on myös hm:n vaatteisiin lähinnä paitoihin tullut just noita kuvailemias reikiä! ei ihan yhden pesun jälkeen, mutta kuitenkin! Ärsyttää, kun on pitäny vaik 3 kert. niin reikii jo täynnä. Mä ainaski pistän kynsilakkaa niihi reikii, en jaks. alkaa neulomaan. En silti aio luopua hm:ltä tilailemast, koska siel on kuiteski kivoi vaatteita ja halvalla! Laatu sais vaan parantuu, vaik se ehk lisäiski tuotteiden hintoi. :/
- 5656
hm:ltä tilaaaja kirjoitti:
Itsellä on myös hm:n vaatteisiin lähinnä paitoihin tullut just noita kuvailemias reikiä! ei ihan yhden pesun jälkeen, mutta kuitenkin! Ärsyttää, kun on pitäny vaik 3 kert. niin reikii jo täynnä. Mä ainaski pistän kynsilakkaa niihi reikii, en jaks. alkaa neulomaan. En silti aio luopua hm:ltä tilailemast, koska siel on kuiteski kivoi vaatteita ja halvalla! Laatu sais vaan parantuu, vaik se ehk lisäiski tuotteiden hintoi. :/
kannattais käydä kattoos tätä vaihtoehtoa hennesille.
www.diiva.fi - minitiinaliina
5656 kirjoitti:
kannattais käydä kattoos tätä vaihtoehtoa hennesille.
www.diiva.fiDiiva on kallis.. Eikä se valikoimakaan näyttäny olevan ihan kauheen suuri.. Kirjoitin jo aikaisemmin kaupasta jonka mä löysin ja johon olin tosi tyytyväinen. Laatu on paljon parempi ku H&M: www.oliviaoscar.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124