Jäätynyt sydän, sitä sulattelen. Ketään sinne nyt päästä mä en. Jätit sirpaleet jälkeesi, niitä katselen nyt. Miksi rakkaus on keksitty, sitä ymmärrä en.
Yksin
5
229
Vastaukset
- *MURUKULTA*
''Ei se rakkaus jäädytä, vaan se sulattaa Kun aika on, kukat kauniit puhkeaa!'' :) Suruvoittoinen runosi tässä aamussa, vaan eipäs se katso sitä, vaan tulee sellaista kuin sulkakynä milloinkin kirjoittaa. Tänään näin, huomenna ehkä jo tosin! Minä kiittelen ja - kuitenkin, toivottelen Hyvää Äitien-päivää sinne! :)
- *MURUKULTA*
http://koti.mbnet.fi/lanivala/Ruusuja maljakossa.jpg Kukkivaa ilo, kauneutta ja hymyä Ä-pään! :)
- mies-v57
Kieltämättä tämä ilta on ihmeellinen ja taivaanranta punastelee Rakkaudesta ja olisi valmis. Tiedän että sylissäsi asuu myös Rakkaus. Tiedän. Minä vain pelkään tätä kaikkea. Pelkään ja olen olen kauhuissani. Rakkauteni punerruksessa minä rikkoonnuin. Ja niin Rakastin. Nyt en enää ole valmis. Olen kiveä, olen jäätä, tunteeton kappale maan kuorella. Rikottu nukke, jota kukaan ei enää koske käsin. Näen Rakkautesi. Haistan sen ja makusi tuntuu. Mutta kun jääni pisaroi, torjun sinut. Kun alan tuntea, sulkeudun. Pelkään sinua. Koska alat olla enemmän kuin hän oli. http://www.youtube.com/watch?v=XAelMeYyCPM Kiitos runostasi. Rakkaus on tullut sulattamaan jäätä ja liittämään yhteen. Poistamaan epäsopua ja lisäämään suvaitsemista. Että voisimme antaa anteeksi useammin ja nostaa sormen tuomitsemiselle harvemmin. Sisäistää Rakkauden omaksi kuvaksemme. Yksilölliseksi. Kirpeä ja viiltävä Rakkausrunosi. Kertoi lukijalle äärettömän paljon, vähin sanoin ja vähäeleisesti. Taitavaa sanan ja tekstin käyttöä Runona. Löysin Runosi ja koin syvästi. Mielenkiintoinen ja kovasti hyvä Runosi. Aurinkoa ja jaksamista koko päivääsi.
- lindalinda1
on aikoja, jolloin emme halua emmekä voi päästää sydämiimme ketään - eheytymisen aika, kun on vain sirpaleita jäljellä. Niin usein joudumme kysymään ' miksi rakkaus on keksitty ' mutta aikanaan kaikki varmasti Sinunkin kohdallasi selviää. Kannustusta ja voimia päiviisi.
Mitä rakkaus on ? toisen se aina huomioitsee antaa hänelle hellyyttä joskus myös itsenäisyyttä auttaa missä vaan voi silloin se rakkaus soi Moni sen on varmaan tuntenut kun pitkää tietä kulkenut rakastaa voi monella tavalla missä vaan vaikka etelänavalla Rakkautta kannata pelätä ei vaikka se mukaansa Sinut vei iloitaan kovasti siitä jos silti aina se ei riitä Joskus se saattaa lakastua myös uudestaan voi rakastua pitkä on käsitellä rakkausaihe tää jospa sulle tästä jotain nyt jää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969