Mitä on tehtävä jos haluaa käyttää paikallista kännykkäliittymää? Ajatus on että ottaa Suomesta mukaan jonkin peruskännykän ja sitten hankkii siihen dominikaanisesta liittymän. Tämä siksi että tarkoitus on pitää siellä ollessa yhteyksiä paikallisten kanssa, eikä huvita maksaa sitä omasta kotimaan liittymästä.
Paikallinen kännykkäliittymä
5
1069
Vastaukset
- dominicana chica
itse käytän aina Orange-liittymää ja toimii mun mielestä parhaiten. Oman kännykän tulee olla 3 taajuuspuhelin, että se toimii siellä. Orange-liittymän saat ko liikkeestä, passi mukaan ja maksat vain n 400-500 pesoa, siihen saat myös samalla puheaikaa.
- dominicana chica
samaisella liittymällä soitat myös halvalla Suomeen.
- kysyn..
dominicana chica kirjoitti:
samaisella liittymällä soitat myös halvalla Suomeen.
Tarviiko sille liittymälle jonku ns.paikallisen "takaajan".. Mä muistan joskus ku mä kanssa hommasin sen orangen liittymän pari vuotta sitte, ja mun piti ottaa paikallinen kaveri mukaan et sain sen.. :/
- Dominicana
kysyn.. kirjoitti:
Tarviiko sille liittymälle jonku ns.paikallisen "takaajan".. Mä muistan joskus ku mä kanssa hommasin sen orangen liittymän pari vuotta sitte, ja mun piti ottaa paikallinen kaveri mukaan et sain sen.. :/
ei tarvita. Ei ainakaan Orangen-liittymälle. Passi riittää.
- Reino
Kiitos tästä tiedosta. Olin seilaillut muita foorumeita ja ymmärsin että välttämättä suomesta hankittu kännykkä ei tuolla toimisi. Mutta ilmeisesti hyvin onnistuu että ottaa täältä kännykän mukaansa ja sitten marssii hakemaan siihen prepaid-liittymän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952