-teki tenät katastuksessa-hylättiin -olisiko ilmasuodatin tukossa,ei vaihdettu viiteen vuoteen! -muina vuosina ei ongelmia Toinen vika Etuakseliston molemmat jouset poikki -hankalako vaihtaa-kustannusarvio,ei itse miehelle?
Classic Diesel 97-Hylätty
4
421
Vastaukset
- mulla olisi sellainen
mulla olisi kustannusarvio tuollaisesta jousirempasta. kelle haluat että anann tai klähetän sen, kun et kerran halu itse miehelle sitä kustannusarviota saada.
- Wolccari
ite maksoin jousista 80e kipale aika kalliit oli...jos viet merkkiliikkeeseen niin varmasti maksaa maltaita...mut jos tiiät jonku halvemman paikan nii sinne vaa ehottomasti.itellä tällä hetkellä riesana airbagin valo joka palaa koko ajan....ja pitäs auto katastaa....
- kuittaat
Wolccari kirjoitti:
ite maksoin jousista 80e kipale aika kalliit oli...jos viet merkkiliikkeeseen niin varmasti maksaa maltaita...mut jos tiiät jonku halvemman paikan nii sinne vaa ehottomasti.itellä tällä hetkellä riesana airbagin valo joka palaa koko ajan....ja pitäs auto katastaa....
vikakoodin pois, ei tietenkään korjaa itse vikaa... Koodinlukijat alk. 50e, ei kalliita.
- pakokaasumittaus
Wolccari kirjoitti:
-minulla oli sama ongelma pari vuotta sitten,airbagin valo joka paloi aina-paitsi jos otti sen markkivalon poies,asia meni läpi katsastuksessa ainakin kolme-neljä vuotta,silloin tuli^ korjauskehoitus. Airbagin keskiosa piti vaihtaa hinta 160 wolkkarilla ja työn hoiti paikallinen autosähkökorjaamo kolmellakympillä näppiin. Rupesi tietysti toimimaan,eli valo sammuu starttauksen jälkeen. Korjaus eräälle: -en ole kaikissa asioissa Tee se itse mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306