Myös liikenneministeri Anu Vehviläinen heittäisi autoveron romuttamolle. Lue http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Vehviläinen Autoilua verotettava kilometrien mukaan/1135245884862 Vehviläisen idea satelliittiseurannasta yksityisliikenteessä tuntuu kuitenkin orwellmaiselta. Jokainen ylinopeus rekisteröityisi navin tarkkuudella, ja jokaisen auton sijainti tiedettäisiin. Tämä ei voi olla pienentämättä yksityisyyden suojaa. Plussat siitä, että näin kompataan autoveron lopullista hautaamista tässä Pohjolan Kuubassa, jossa ei kuitenkaan rommi virtaa eikä salsa soi. Mitä joskus telkkarissa keväisin?
Vehviläinenkin romuttaisi
3
258
Vastaukset
- gps_user
Idea on varmasti hieno, mutta GPS varaan en laittaisi mitään tällä laajuudella. Aivan liian hitek ratkaisu, joka voi ratkaista yksinkertaisemminkin, miten ihmeessä Saksa pärjää ja Ruotsi. Ehdottelisivat tällaisia sitten kun on eurooppaan saatu omat satelliitit, projekti joka näyttää aika heikolta tällä hetkellä. Saanko minä alennusta jos GPS ei löydä fixiä 10 minuuttiin, siinä ajassa kerkeää jo mennä ostoksille, ja entä jos USA laittaa salauksen päälle? :)
- näinsemenee...
sitte ku meikäläinen päättää heittää sen gps:än kaapin perälle
- vero...
Riittää että polttoaineessa verotetaan, sitähän kuluu enemmän mitä enemmän ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047