siis ihan naurettava mainos!! Pakko myöntää että itse epätoivon aikana menin itse ostamaan tuon laitteen joka on 1 käytön jälkeen pölyntymässä kaapissa. Tuo kohta missä näytetään "ero" niin ihan naurettvaa. Miehen kohdalla on enemmän kuin selvää että 'jälkeen' kuvassa on vatsa vedetty sisään. Ja naisen kohdalla vielä tyhmempää kun selvästi näkee että "ennen" kuvassa täti pullistaa vatsaansa niin paljon!!! Voikohan heit vastaan nostaa syytteen harhaanjohtavasta mainonnasta :D Ehkei nyt sentään. Mutta oli ihan pakko avautua :D
VibraTone
6
947
Vastaukset
- ............
ostostv:ssä tietenkin tehdään kaikki erot yliliioitelllusti, mutta et voi kyllä yhden käyttökerran jälkeen odottaakaan näkyviä tuloksia
- Tvshopkriitikko
Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
Voi apuva sanon minä!
No, mutta mikäs siinä...
Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa... - hoitoa
Tvshopkriitikko kirjoitti:
Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
Voi apuva sanon minä!
No, mutta mikäs siinä...
Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...Aivan asiallista hoitoahan se on , mutta se hinta, hinta..
- dfghjklöfghjk
siinähän on kuukauden palautusoikeus, et omaa tyhmyyttä jos a.ostat, b.jaksat käyttää vaan kerran ja c. et palauta tuotetta jos et oo tyytyväinen..
- järkeilijää
Tajusit tuon sitten vasta kun ostit vempeleen. On tyhmyyden huippu ostaa ostos TV:ltä jotain. Ostos TV myy roskaa typeryksille ja viisaille se tarjoaa hyvät naurut.
- mielestäni ryöstöä
käyttää heikkomielisempiä hyväkseen ostoksia myydessä. Esim. joku huhheli oli kaupitellut erityis-imureita (hintaluokkaa 2000e) mummolleni, joka ei IKINÄ siivoa (asunto on varsinainen läävä...). No vanhana ihmisenä ei tietenkään tajunnut että huijaustahan nuo ovat, mutta onneksi sanoimme hänelle että älä osta. Toisille ei kuitenkaan ole muita sanomassa että "älä osta" ja kukkarossa on reikiä kuin siivilässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748