Hei, Etsin sellaista suklaakakku ohjetta joka on ollut tälläisessä Milda margariinin ja Vaasan yhteistyöllä tehdyssä ilmaisjakelu vihkosessa jota jaettiin ruokakaupoissa joskus 80-luvulla. Jos joltain sellainen vihkonen löytyisi olisi kiva saada kyseinen ohje, jotta saisin tehtyä sitä omin juhliini.
Milda margariini ohje?
Vuoden 2009 ylioppilas
4
1039
Vastaukset
- piijukka1
Oliko kyseessä suklaahippukakku? minulla tallessa yksi 80-luvun ohjevihkonen, jos vielä tarvitset?
- -C-
Hei jos sinulta se ohje löytyy niin todella mielelläni sen ottaisin!!!
Juhlat on jo ohi mutta sitä kakkua olen jäänyt kaipaamaan!
- Anonyymi
Itse etsin Milda pullien reseptiä
- Anonyymi
Minulla on yksi Mildan ohjevihkonen, mutta se on mökillä. Saan sen sieltä kuukauden-parin päästä. Muistelen, että reseptikirjanen olisi tehty joskus 70-luvulla.
Laitan tänne reseptit kakusta ja pullista, jos ne ovat siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593