TEKSTIPAIDAN TEKSTIN IRROTTAMINEN

kevätlapsi

Olen täysin rakastunut tekstipaitaani koska mikään muu paita ei istu niin hyvin päälläni (suurien rintojeni vuoksi). Valitettavasti paidassa on mauton teksti. Olen kolunnut läpi monta monta vaateliikettä ja etsinyt täydellisesti istuvaa, mustaa t-paitaa niin miesten kuin naistenkin puolelta muttei vain löydy! Miten ihmeessä saisin tekstin irrotettua ilman, että paita kärsii sen suuremmin?

4

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei millään

Tuohon kysymykseen on vain yksi vastaus: ei onnistu. Oli painatus- tai kiinnitystekniikka mikä tahansa, teksti irtoaa korkeintaan murusina ja liimasotku jää jäljelle. Voisitkohan painatuksen perusteella jäljittää paidan myyjän ja/tai valmistajan ja kysyä, mistä paita on alun perin ostettu? Pesuohjelapusta sen voisi kyllä lukea, jos mustetta on jäljellä.

• .............

Oletan, että teksti on alunperinkin liimattu paitaan...Sanotaan, ettei niitä teksti/kuva kohtia saisi silittää. Ne tarttuvat kuulemma kiinni silitysrautaan. Sellasta vois ehkä varovasti yrittää? Ja toivoa, ettei silitysrauta mene pilalle...

• itakka

Eipä kannata, siinä sotkee sekä silitysraudan että paidan. Se teksti ei poistu vaan muuttuu mössöksi, joka tarttuu rautaan.

• sotkua tulee
        itakka kirjoitti:

Eipä kannata, siinä sotkee sekä silitysraudan että paidan. Se teksti ei poistu vaan muuttuu mössöksi, joka tarttuu rautaan.

Ei kannata pilata silitysrautaansa ja lopullisesti paitaansa.
        Paidan valmistaja pitäisi saada selville, josko sitten onnistuisi saamaan vielä samalla kaavalla tehtyjä paitoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe