Moottorin varoitusvalo voyager

Nimetön

Terve. Osaisiko jou auttaa mikä vikana kuna moottorin varoitusvalo alkoi palamaan ja vikakoodi on ilmeisesti P1684. Kiitos

10

6985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmakine

      Tuollainen löytyi. [P1648] Glow Plug Module Internal Ja kuten aina kaikilla foorumeilla kysytään sen ensimmäisen kysymyksen jälkeen: Millainen auto on kyseessä?

      • Nlmetön

        Nelipyöräinen auto? En minä tiedä mitään kysymysjärjestystä, tarkoitatko SYTYTYSjärjestystä?!


    • Joku muu koodi

      Koska tuolla CCOF:n puolella oli maininta, että ko koodi tarkoittaa sitä, että akku on ollut irti, eikä autoa ole velä 50 kertaa käynnistty akun kytkemisen jälkeen googletin minäkin "mopar obd p1684" Sieltä löytyi tällainen sivu: http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/bl_obd_16.htm Ja siellä puolestaan kerrotaan: P1684 Battery Disconnected Within Last 50 Starts (Chrysler, Jeep) Tämän ei pitäisi vikavaloa sytyttää, joten joku muu koodi pitäisi saada ongittua esiin.

      • TmL74

        Kiitos tuosta. Tuo on ainoa "koodi" mikä tulee mutta silti tuo moottorin valo jää palamaan. Täytyy siis käyttää korjaamolla. Auto vm.2001 3.3l Voyager


      • mmakine

        Mulla meni näköjään P1648 ja P1684 sekaisin, oikeassa olet. Tuo koodi siis kertoo korjaajalle tai katsastajalle sen että vikakoodien nollauksesta on tosi vähän aikaa. Joten: Onko vikakoodit nollattu vähän aikaa sitten?


      • mmakine
        TmL74 kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Tuo on ainoa "koodi" mikä tulee mutta silti tuo moottorin valo jää palamaan. Täytyy siis käyttää korjaamolla. Auto vm.2001 3.3l Voyager

        Ennen korjaamoreissua: Näkyykö konepellin alla mitään irtonaista piuhaa tai alipaineletkua? Onko auto esim. kastunut pahasti? Eihän tankissa ole alipainetta? (avaa ja sulje korkki tai tankkaa) Miten autoa on yleisesti huollettu viime aikoina, minkä ikäisiä ovat tulpat/tulpanjohdot ja ilmansuodatin? Toimiiko auto normaalisti, onko tehot tallella? Ja sitten se yksi vaihtoehto jolla korjaamoreissua saa ehkä siirrettyä kauemmas tulevaisuuteen tai huonommassa tapauksessa tulee pidempi reissu: Oletko ajatellut nollata vikakoodeja? Jonkun tilapäisen häiriön tapauksessa saattaa mennä hyvinkin kesän verran ennen kuin häiriö uusiutuu ja sen ajan saa ajella ilman vikalampun loistoa. Toisaalta, jos koodit nollaa, sieltä saattaa menettää jonkun koodin joka olisi korjaamon laitteilla löytynyt ja ratkaissut todellisen ongelman. Tosin, jos vikavalo ei sammukaan nollaamisen jälkeen niin luultavasti sillä on jotain koodeja kerrottavana.


      • MkH72
        mmakine kirjoitti:

        Ennen korjaamoreissua: Näkyykö konepellin alla mitään irtonaista piuhaa tai alipaineletkua? Onko auto esim. kastunut pahasti? Eihän tankissa ole alipainetta? (avaa ja sulje korkki tai tankkaa) Miten autoa on yleisesti huollettu viime aikoina, minkä ikäisiä ovat tulpat/tulpanjohdot ja ilmansuodatin? Toimiiko auto normaalisti, onko tehot tallella? Ja sitten se yksi vaihtoehto jolla korjaamoreissua saa ehkä siirrettyä kauemmas tulevaisuuteen tai huonommassa tapauksessa tulee pidempi reissu: Oletko ajatellut nollata vikakoodeja? Jonkun tilapäisen häiriön tapauksessa saattaa mennä hyvinkin kesän verran ennen kuin häiriö uusiutuu ja sen ajan saa ajella ilman vikalampun loistoa. Toisaalta, jos koodit nollaa, sieltä saattaa menettää jonkun koodin joka olisi korjaamon laitteilla löytynyt ja ratkaissut todellisen ongelman. Tosin, jos vikavalo ei sammukaan nollaamisen jälkeen niin luultavasti sillä on jotain koodeja kerrottavana.

        Hain tämän viestin kun omassa 2.8 crd:ssa syttyi tuo lamppu. Sitä ennen ajoin kunnon vesilätäköstä. kai se menee kuivuttuaan ohi?


    • Anonyymi

      Hei. Olisko kenelläkään apuja. Chrysler Voyager 2004 3.3 v6 koneella. Lambdat eteen ja taakse vaihdettu silti vikakoodi P0420$10 katalysaattorijärj. teho alle kynnyksen paikka 1.

      • Anonyymi

        Kun sulla on nyt toimivat lambda-anturit ennen ja jälkeen katalysaattorien, niin tuohan viittaa siihen että mittaustulos ennen katalysaatoreita on ihan okei, mutta katalysaattoreiden jälkeen ei ole okei.

        Olisko aika vaihtaa katalysaarrori(t).


    • Anonyymi

      Rehellinen vikakoodi kun kertoo tuon suoraan ettei tartte pähkäillä.🧑‍🔧

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

      Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe