Hei! kysyisin,että onko kenelläkään samankaltaista ongelmaa?
Saan nimittäin hyttysen puremista melkoisen isoja patteja. Mistä se johtuu? Onko mitään lääkettä niihin??
Kiitos vastauksista
Hyttysten puremat
1
285
Vastaukset
- zirikit
Mulle tuli muutama vuosi sitten hyttypuremista yhtenä kesänä mökillä ollessa isoja kipeitä paukamia. ja yöllä piti mennä ensiapuun, kun turposi koko käsivarsi ja pakotti tosi pahasti. Sain piikin, sekä antihistamiinitabletteja ja voiteen mukaani ensiavusta. Sun kannattaisi kysellä apteekista ensin, onko siihen olemassa antihistamiini voidetta tai tabletteja. Toinen ehdotus, käy lääkärissä ja hae sieltä resepti. Mun hyttyspaukamat oli vain sen yhden kesän, sen jälkeen ei hyttyspuremat ole aiheuttaneet mitään paukamia, en edes huomaa hyttyspuremia.
Ei edes jää jälkeä puremasta. Muutenkaan hyttyset ei enää edes minua pure. taidan erittää kai jotain, ettei mua kannata pistää, eikä veri kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296