En tiedä mihin osioon tämä kuuluisi. Kysyn nyt täällä.
Kertokaas mulle mistä saan puhelinnumeron joka on salainen?
Kysymys on isästäni, jota en ole nähnyt 8 vuoteen. Hänen uusi vaimonsa katkaisi välimme, kun olin 15 vuotias. Pikkuveljelleni hän uskotteli että isämme on kuollut. En usko tuohon.
Hän asuu Salossa ja heillä on kenneli. Tälle hänen vaimolleen en halua soittaa.
Ideoita otetaan vastaan.
Kiitos.
Apua kaipaisin
7
532
Vastaukset
- mä
Eipäs tuota salaista numeroa taida saada tietoon muuta kun poliisi... Oliskos sulla mahdollisuus mennä käymään siellä Salossa? Jos saan udella, niin miksi hänen vaimonsa katkaisi välinne ja miten?
Tässä asiassa auttaa ilomielin viranomaiset, mm poliisi, maistraatti tai kirkkoherranvirasto, ym. Isäsi uusi puoliso on äärettömän julma, jos tarinasi on totta. itse kertoisin tarinan poliisille varmin keino saada asia/ mahdollinen kuolema selville. -Olethan vielä perillinenkin.
- pipsa*
oman kuntasi lastenvalvojaan vaikka olisit aikuinen niin uskoisin että saat jotain apua sieltä.
- Harmistunut
Hei
Ihan ensin jos tiedät sen kennelin nimen, mitä isäsi pyörittää, hänellä varmasti on kotisivut tai jokin numero jossain. Kannattaa siis ensin yrittää sitä kautta. Laittaa vaikka sähköpostia, että on kiinnostunut jostain koirasta ja jos isäsi siihen vastaa niin sovit tapaamisen.
Jos ei sitä kautta niin kannattaa vain mennä käymään.
Itse etsin erään henkilön käsiini muista syistä, kuitenkaan uskaltamatta ottaa yhetyttä. Eli ole vain rohkea. Hän on isäsi ja varmasti vuosien varrella kaivannut sinua. Ja jos uusi nainen on sellainen narsisti/manipuloiva ihminen niin älä lannistu, vaikka hän olisi aivopessyt isäsi ja saisit alkuun tylyn vastaanoton. Isäsi varmasti tahtoo nähdä kuinka hänen tyttärensä ja poikansa ovat kasvaneet:)
Paljon voimia! - suoraan
osoiterekisterikeskukseen,jonka nro muistaakseni 060001000 Sitä kautta itse löysin heti etsimäni henkilön.
- snowdonia
Väestörekisterikeskuksen sivuilla on muistaakseni joku osoitehaku-palvelu. Sieltä saa kai muutkin tiedot. Ainoa mikä pitää tietää niin on henkilön koko nimi ja syntymäaika. Kaupungin voi toki myös mainita. Palvelu maksaa muutaman euron ja sen voi tehdä vaikka sähköpostin kautta. Kannattaa kokeilla sitäkin.
Ja kuten joku tässä jo mainitsikin niin luulis että kennelin kautta löytyis yhteystietojakin. - Dani#
Laitoin mielenkiinnosta googlen hakuun sanat : kennel salo
Sieltä tulin salossa olevia kenneleitä yhteystietoineen jonkinkin verran.
Auttaisiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144