eli te jotka olette käyttäneet selluliittivoiteta, kertokaa kokemuksistanne. toimiiko voiteet oikeasti? vai poistavatko ne selluliitin vain hetkeksi? jos aloitan yhden "tuubin", voinko lopettaa niiden käyttöä enää ollenkaan?
kiitos ü!
te jotka olette käyttäneet voiteita!
3
605
Vastaukset
- niillä ei ole
mitään vaikutusta. Ja mieti mitä myrkkyjä ne oikeastaan ovat. Jos olisit kemisti, et edes harkitsisi.
Koeta uskoa, että oikotietä ei ole. Hanki tekemistä ja ala liikkua, siinä hyvän varren salaisuus. - ....
Voiteiden teho ei yksistään riitä poistamaan selluliitia. Myöskään mikään muukaan hoito ei voi yksistään taistella sellua vastaan, vaan siihen tarvitaan omaa motivaatiota. Ruokavalio, säännöllinen liikunta ja hyvät hoitotuotteet (ei marketti kama) sekä hoitoohjelma saavat kyllä muhkurat katoamaan ja suhteellisen nopeastikkin. Hoitoaika on suhteellinen siihen kuinka kauan muhkuroiden on annettu kehittyä.
- Siilis
Voiteet ei valitettavasti tehoa. Tästä on jo aika monta tutkimustakin tehty, ne vaan silottaa ihon pintaa. Itse olen kokeillut jos vaikka mitä voidetta ja todennut saman. Selluliitti ei katoa voiteilla vaan liikunta, ruokavalio ja ainakin minun kohdalla kuivakuppaus ovat auttaneet sulattamaan sellua.
Voithan toki kokeilla, mutta rahat menevät kyllä hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266