Epätoivoinen

Lisärien

Suhteen. Päivittäin inhottavia lisälyöntejä. Lääkityksenä emconcor 2,5mg, menee jo 5mg päivässä. Olen kärsinyt näistä murrosiästä lähtien ja ne senkun lisääntyvät. Magnesiumit, b- vitamiinit ja karnosiini menee kokoajan, ei minkäänlaista helpotusta. Taustalla yleinen ahdistuneisuushäiriö joten joka kerran kun muljahtaa meinaa iskeä paniikki. Olo on aika epätoivoinen, kun ei helpotusta näy. Olen 43v. nainen. Kohtalotovereita ja kuinka pärjäätte niiden kanssa???

9

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin

myös todella epätoivoinen lisärieni kanssa.vaikkei niitä tuhansia ollutkaan niin jokainen niistä sai kamalan paniikin aikaiseksi.sairastuin niiden myötä paniikkihäiriöön johon vuoden jälkeen uskalsin hakea apua.lääkitys helpotti sen verran,että pystyy olemaan suht rauhallinen niiden suhteen,paitsi kun niitä tulee peräkkäisinä niin silloin meinaa hikeä puskea kun pelottaa.kait se vaan on yritettävä tottua näihin kun ei ne poiskaan tunnu menevän.minulla myös muljahtelee päivittäin.tuleeko sinulla peräkkäisiä lisälyöntejä?kuinka paljon sinulla on niitä päivässä ja onko kammio vai eteisperäisiä?

• kaikki lisäaineet

ja syödä normaaleja hyviä luonnollisia rasvoja sekä kalaa. Puhdas ruoka rauhoittaa, monilla lisäaineilla on herkille ihmisille ei-suotuisia vaikutuksia.
        Itse saan mm. makeutusaineista huonon olon, ja joistakin lisäaineisista ruuista tulee ihan kehno olo, harvoin niitä syön, koska olen karsinut syömiseni terveellisempään suuntaan.

• lisäreistä

Mullakin menee xanor jonka pitäisi poistaa ahdistusta, mut en huomaa vaikuttavan. Kauhea jännitys kokoajan päällä. Mulla todettu kammio ja eteisperäisiä. Nyt alkanut tulla enemmän perättäisiäkin. Eilen tuli useita muljuja taas, parhaimpina päivinä tunnen vain yhden. Ensi maanantaina olisi rasitus ja ultra : / Kunpa voisi joskus olla sellaista aikaa ettei kokoajan olisi lisärit vaivana ja mielessä....

• Paniikkipalvelu

kahvi, energiajuomat, tee, kolajuomat, suklaa jne... kofeiinihan on yleisin rytminsekoittaja.

• lukuunottamatta

Suklaata silloin tällöin, karsittu jo vuosia sitten. Olen kärsinyt lisäreistä enenevässä määrin kohta kolkyt vuotta. Silti vaikka olen ilman em. aineita, lisäreitä vaan tulee.

• Paniikkipalvelu
        lukuunottamatta kirjoitti:

Suklaata silloin tällöin, karsittu jo vuosia sitten. Olen kärsinyt lisäreistä enenevässä määrin kohta kolkyt vuotta. Silti vaikka olen ilman em. aineita, lisäreitä vaan tulee.

asetyylikysteiiniä, se tehostaa maksan toimintaa ja poistaa elimistöstä tehokkaasti myrkkyjä, jotka voivat olla vaivasi takana. Sitä käytetään suonensisäisesti parasetamoli- ja lyijymyrkytyksen hoitoon sairaaloissa, mutta terveyskaupoista löytyy kapseleita, 1 kapseli päivässä riittää.

Jos olosi helpottuu viikossa tai parissa, tiedät, että elimistössäsi on jotain myrkkyä, joka sitten pitää tunnistaa vuorokausivirtsasta, että selviää mitä jatkossa tehdään. Oireista päätellen kyseessä saattaisi olla hemoglobiinin kierrätykseen liittyvä häiriö, joka kerryttää porfyriinejä elimistöön, ne aiheuttavat kuvaamiasi oireita. Itselläni on ollut samoja oireita ja nautin karnosiinin lisäksi e-epaa, magnesiumia, b-vitamiinia sekä NAC:tä. Lisälyöntejä tulee vain sellaisina kausina, kun porfyyrineille sopivia oireita esiintyy muutenkin. Ne ovat vähentyneet viimeisen vuoden aikana, kun olen puhdistellut kehoani määrätietoisesti ... ja lääkäreitä kuuntelematta.

• Paniikkipalvelu
        lukuunottamatta kirjoitti:

NAC on siis se asetyylikysteiini, se voi vaikuttaa eri lääkeaineiden pitoisuutta alentaen kun maksan toiminta tehostuu, joten tarkista lääkärin kanssa annostus jos sinulla on jokin elintärkeä lääkitys päällä.

• Täytyypä
        Paniikkipalvelu kirjoitti:

NAC on siis se asetyylikysteiini, se voi vaikuttaa eri lääkeaineiden pitoisuutta alentaen kun maksan toiminta tehostuu, joten tarkista lääkärin kanssa annostus jos sinulla on jokin elintärkeä lääkitys päällä.

Kokeilla vielä tätäkin sitten. Tällä hetkellä menee karnosin, cardiomega, magnesium ja vahva b-vitamiini sekä beetasalpaaja emconcor. Kyllä tässä on valmis kokeilemaan mitä tahansa, että sais näitä vähemmälle.

• Täytyypä kirjoitti:

Kokeilla vielä tätäkin sitten. Tällä hetkellä menee karnosin, cardiomega, magnesium ja vahva b-vitamiini sekä beetasalpaaja emconcor. Kyllä tässä on valmis kokeilemaan mitä tahansa, että sais näitä vähemmälle.

Minä olin jo niin iloinen kun aloin syömään magnesiumia, kalaöljyä ja ubikinonia. Pari viikkoa oli ihana olla kun ei ollut muljahduksia. Mutta nyt taas ne ovat alkaneet.
        Voikohan muuten kalaöljykapselit (Lysin) aiheuttaa kuukautisten jälleen alkamisen parin kuukauden tauon jälkeen? Ikä 52v. ja menkkarit on ollu pari kuukautta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe