Miten aika onkaan kulkenut
koskettanut Sinua
näissä huoneissa
Hitaasti
jos ollenkaan
Rakkaani
Näetkö miten pöly tanssii
keltaista valoa vasten
Emmekö me sen nostaneet
kauan sitten
Ja kuuletko naurun
joka kimpoilee seinistä
yhä vieläkin
Se joka naurettiin
Itkettiin
viimeisinä öinä
Ja kaikki se
on kaikki tässä
näiden seinien sisällä
Minä olen tullut kotiin
omieni luo
Vihdoinkin
Ja pöly laskeutuu hiuksilleni
kuin rukous
Rakkauttakin suurempi
Rakkauttakin suurempi
14
319
Vastaukset
- jussi hates jazz
Ja kuitenkin kaikki tärkeä elämässä on rakennettava tyhjän päälle, sillä ei ole todellisia perusteluja sille, mitä on rakkaus, tahto tai usko, ainakin jos uskomme Esa Saariseen ja miksemme uskoisi.
Pölytyksesi oli sangen onnistunut, joskus se elämän side voi olla samassa atmosfäärissä kuin lapsen ja äidin yhdistävä napanuora.- Mysteriet
Miten totta!
Tai ehkä onkin niin että kaikki tuo on vain katalyytti - vauhtiveikko matkalla koti jotain suurempaa =)
Kiitos!
niin kauan, kuin pöly liikkuu, olemme yhtä..............
- Mysteriet
Ja vielä senkin jälkeen =)
- verditti
Runon jälkeen tavoitin itseni tuijottamasta olematonta pistettä seinällä, täydessä hiljaisuudessa. Jotain samaa koen aina käydessäni kauan tyhjänä olleessa lapsuudenkodissani.
Luot tunnelman joka on samalla epätodellinen ja kuitenkin niin todellinen.
Mestarillista!!- Mysteriet
Minä kiitän Sinua tarkkanäköisyydestäsi!
Jotain tuollaista minulla nimittäin oli mielessäni tätä kirjoittaessani...
Lisäksi kiitän kauniista sanoistasi - jälleen kerran!
- tee.
Hieno runo, syntynyt eikä tehty. Pidin paljon.
- Mysteriet
Aivan totta - tämä runo suorastaan vaati tulla kirjoitetuksi, ja minä olen kirjoittajana ainoastaan statistin roolissa =)
Minä ja runo kiitämme!
- Belethiel
Huikaisevan upea runo, jotenkin unenomainen tunnelma, tullut varmaankin jostain todella voimakkaiden tunteiden syvyyksistä.
Lukukokemus aivan omaa luokkaansa, kiitos siitä.- Mysteriet
Tässä runossa on todella paljon tunnetta mukana... hetken jopa epäröin sen julkaisemista =)
Miljoonat kiitokset ihanasta kommentista!
- lindalinda1
jonka äärellä haukkoo henkeä.
Upea !- Mysteriet
Kommenttisi on ihana - Kiitos !
Näine ihastuttavine teksteinesi.
Pölyn sekoittamat kyyneleet
jotka kuitenkin nauravat,
huomisen aamua rakkaudelle?
Mahtavaa ystäväni!
Rakastan tekstiäsi ja ????????
Kiitos lukuhetkestä.- Mysteriet
Miten minä osaan edes kylliksi kiittää näin kauniista kommenteista joita olen runooni sanut..?
Sinäkin!
Miljoonittain kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272276Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1272189
- 1282118
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137