Pääsi käymään sellaine vahonko että toi vastaanotin vääntyi. Nyt pitäisi löytää uusi. Goolettamalla ei ihan heti löytyny..
Mistä löytyisi logitech lx710 USB mini-receiver?
3
1194
Vastaukset
- ...
Meillä meni pokki ja nyt koitetaan löytää uutta.. Oletko saanut mistään? Ei viitti uusia ostaa, ku muuten toimii...
- jepsjepse243234
jatketaan vanhaan...
itsellä kävi sama juttu että tikku meni poikki. Ebaysta löytyy uusia eikä pahan hintaisiakaan ole mutta saako muualta? logitechin kautta varmaan saa mutta minkähä hintasia mahtaa siellä olla? tietääkö kukaan? - ghgvhgfhgfh
http://www.logitech.com/en-gb/349/4872
tuolta saa tilattua. postikulut suomeen n.10€
itse tilasin 2kpl unifying vastaanottimia mitkä ei sit toiminutkaan minun näppiksellä ja hiirellä. laitoin tästä logitechille viestiä ja kysyin samalla löytyisikö sopivaa minulle. ei mennyt kun päivä niin sähk.postiin tuli että teille on lähetetty paketti. 3päivää myöhemmin tuli ups tuomaan paketin ovelle ja siellähän oli sopiva vastaanotin minun laitteille! eikä tarvinnut enää maksaa mitään ja väärät vastaanottimet sain pitää :)
ei voi kun suositella! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174