Terves, oon 20-v miehen alaku Oulun läheltä ja etsiskelen kaveria vaellukselle.. tarkoitus olis lähtä elokuun alussa(?) käymään Oulangalla, Ylläksellä taikka jossain päin muualla pohjois-Suomee samoilemassa. Kaveria vaellukselle vaan ei tahdo löytyä, kun omat kaverit on niin laiskoja ja yksin ei oikeen vihtis lähtä reissuun. En ole mitenkään hirvittävästi vaellellut, mutta halu olisi kova lähteä reissuun :) Varusteitakin on tullut hankittua aina kun alennuksessa on ollut laadukkaita tavaroita.. eli rinkka, makuupussi, trangia ja teltta odottelevat koekäyttöä :D Ei ole väliä, vaikket olisi käynyt vaelluksella ennen, tärkeintä on, että kiinnostusta ja iloista retkimieltä löytyy :) Mulla ainaskaan ei ole tarkoituksena päivän aikana juosta viittäkymmentä kilometriä, ennemminkin nautiskellen hissukseen maisemia ihaillen taaplailla:)
Kiinnostusten mukaan mua voi heitellä sähköpostilla osotteeseen me89@wippies.fi
Vaellukselle kaveria
IiIiI
1
697
Vastaukset
- retki
Minä haluaisin vaeltaa kolovedellä,nyt alku kesästä seura kelpaa vois olla kokemusta mukana jos.minä en ole siellä vaeltanut.rauhalliseen tahtiin vaikka viikon loppuna.57v naisen seurassa onko kiinostusta.Teltta löytyy ja tulen teko välineet! ym retkeily välineitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256