Eli mitä teette työksenne, kun tykkäätte siitä ? itse olen vasta kohta menossa työ elämään ja en varmaankaan jaksa tehdä tuota työtä 40 vuotta ja ammatti mietittyttää vähäsen taas... Nyt olen sähköasentaja.
Mitä teette työksi ?
3
1066
Vastaukset
- 15 vuotta
olen työskennellyt seminologina ja tykkään kovasti käsitöistä. Jokainen päivä on erilainen ja hauskahan se on tutkia elikoiden persuksia.
- kassa
ja pidän työstäni!!!!!
- vaihtelu
Olen 45-vuotias ja opiskelen oppisopimuksella lähihoitajaksi. työskentelen kehitysvammaisten ohjaajana. ihana työ, mutta en valmistumisen jälkeen voi jatkaa koska paikat on sosionomien paikkoja. Ne joissa on lähihoitaja tai kehitysvammaohjaaja niin kun paikka vapautuu niin tilalle otetaan sosionomi. Valmistuttuani ajattelin katsoa erilaisia työpaikkoja tekemällä esim. Seuren kautta sijaisuuksia.
Edelliset 20 vuotta olin myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä ja muissa toimistotöissä. Valmistuin -87 ompelijaksi, mutta sitä työtä en montaakuukautta ole tehnyt palkkatyönä. Lukion jälkeen olin hoitoalalla ja nyt ainakin tämä tuntuu omalta alalta.
Aina voi opiskella lisää tai uusia aloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226