CVT

Cu-8

Hello kaikki Calibersuharit!Kuinkas cali pelittää?Se mistä tässä lähinnä olen kiinnostunut koskee cvt-vaihteistoa.Kun itse ostin Caliberin niin hieman arvelutti tuo laatikko,nyt olen ajanut hieman päälle 60tuhatta ilman ongelmia.Ei ole ollut muitakaan vikoja mutta arvelin että mitenkähän tuollainen laatikko kestää kilometrejä,olin nimittäin nähnyt erään tutun Audin vastaavan laatikon pettämisen jo 37tuhannessa.Nyt kun omastani on takuu jo historiaa niin toivottavasti ei vastaavaa tule vastaan.Jos viitsitte niin kertokaa paljonko olette ajaneet ja miten on mennyt.

2

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmeni vikaa.

... 50tkm tuntumassa, vika oli se jokin liikkeellelähdönkytkinrulla tjsp.. Täristi liikkeellelähdössä, voihan olla että on liian kovakourasesti kuritettu liikkeellelähdöissä tiedä sitten. Jazz:ssa ainakin ns normaalissa liikkeellelähdössä 2.välitys pn päällä ei vaatii luisto normaalia enemmän, kun jos polkaisee liikkeellelähdön jälkeen kaasu reippaammin niin löytyy pienempikin pykälä, tältä ainakin tuntuu. Takuuna meni ja kuulemma laatikolla on 5v takuu että olisi edelleenkin voimassa, 2005 malli.

Kyllähän automaatit oli mikä hyvänsä kestää mutta saahan ne rikki paljon helpommin kuin manuaalin, näin uskon. Taksikäytössä laatikoita menee kaikissa, joissain enemmän jossain vähemmän. Ei ne manuaalitkaan typerää käyttöä aina kestä, on ajettu koeajoautoa jonka tuttu osti ja laatikko jo rikki, tosin se oli muistaakseni fiude.

• on menty

Omallani 72tkm, ei mitään vikaa ole ollut. Siis muuallakaan kuin vaihteistossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe