Mielenkiinnosta kyselen, että löytyykö paljon ihmisiä, jotka tekevät kahta työtä? Ns. päivätyötä ja jotain muuta sen lisäksi hankkiakseen lisätienestiä?
Mikä on päivätyönne? Entä mikä extratyönne?
Olen tässä pohtinut ilta- tai viikonlopputöitä, kun ei tunnu rahat aina oikein riittävän.
Kertokaa kokemuksia miten olette kokeneet kahden työn tekemisen. Veroa menee varmasti aika paljon kakkostyöstä, joten onko ollut rahallisesti sen arvoista, että vapaa-aikaa on kulunut listätienestiä hankkiessa.
Teetteko kahta työtä?
Pohtiva...
3
1701
Vastaukset
- Nepa27
Mä teen kahta työtä, päivisin tavallinen perus toimistotyö ja iltaisin toimin puhelinmyyjänä. Iltatyöstä tulee hyvin rahaa tällainen suupaltti kun olen.
- 89464892
Arkipäivisin käyn normaalisti päivätöissä tukkuliikkeessä ja toisena "työnä" teen nettisivuja, joilla näytän mainoksia ja joista saan rahnaa. Tämä nettimainonta oli vielä pari vuotta sitten vain sivutuloja mutta nyt se on jo päätulonlähde ja jouduin perustamaan toiminimenkin sitä varten.
- hulivili******
asiakaspalvelua ja laulamista x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236