tietääkö kukaan onko myynnissä hajustamatonta wc-pöntön huuhtelijaa? olen käyttänyt muutamia ja kaikki hajustetut ärsyttävät.
hajustamaton
3
608
Vastaukset
- minä80
Eiköhän se tuoksu ole siinä tuotteessa se tärkein idea, eli tuskin hajustamatonta löydät. Itseäni iso osa tuoksuista ärsyttää. Mitään kukkaistuoksua tai sitruunaista en voi käyttää ja pahin aivastuttaja ovat nämä "siniset tuoksut". Sen sijaan vihreistä "metsältä" tuoksuvista olen löytänyt pari, jotka itselleni sopivat. Eli sinnikkäällä testaamisella voi löytää itselleen sopivan, tai sitten vain on ilman - ahkera wc-harjan käyttö ajaa varmasti saman asian tai voi jopa saada puhtaampaa jälkeä aikaiseksi.
- hajuste allerginen
Kyllä on! Kiilto-sarjan Airi WC-geeli on hajustamaton. Suosittelen.
- ihmeessä
tarvitset huuhtelijoita.
Minä pesen pönttöni tarpeen vaatiessa eikä siinä tarvita mitään riippuvia huuhtelijoita. Ne ovat itse asiassa aivan ällöttävän näköisiä. Ja ihan turhia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593