Bandit Lee Way syntyi 27.5.2009 klo 14.57PM:D
Onnea Gerard ja Lindsey:)
5
656
Vastaukset
- kuolen
Hahaa, vähänkö repesin. Oon syntyny samana päivänä! :D (niinku varmasti miljoonat muutki...)
- Kiva:)
Mä oon taas syntyny samaan aikaan suunnilleen:D
- frempire
Sais vaan jo laittaa kuvia siitä Banditista, me wants to see her!
Tosta nimestä muuten. Aika jännä nimi :'D kun sehän tarkottaa suomeks jotain rosvoa. :'D Ja muutenkin, kun ekan kerran kuulin ton nimen niin oli kova miettiminen, et onko se tyttö vai poika.
Mut on se kyl ihanaa ku ne sai lapset :> vaikka tosta onkin jo pari kuukautta, edelleen jotenkin vaikee tottuu siihen ajatukseen, että meidän Gerard on isä. Hui.- MCRFan
on kyllä julkaistu. Hän on semmoisessa pikkuisessa batmanasussa vaaleenpunainen tutti suussa:) Tosi söpö kuva! Voin laittaa linkin, jos onnistuu siihen kuvaan:)
Bandit todellakin tarkoittaa rosvoa..se rosvoaa äidin, isän ja muidenkin sydämet lol. Niin ja Bandit on sitten tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174