Oinasmies kun jotain päättää hän ei periksi anna ja jos on päättänyt olla kuuntelematta hän ei sitten kuuntele millään. Varsinkaan tunteista puhuminen on turhaa ja jos yrittää takasin tulee tosi musertavaakin tekstiä. Kun oinas suuttuu silloin on parempi olla hiljaa ja antaa hänen olla..leppyy hänkin ajallaan mutta periksi ei anna, ei sitten millään.
Haluaisin rakastaa yhtä ihanaa oinas-miestä ja lujaa. Kyllä mä sen ukon kiukut kestäisin:) Vahinko kun se ei anna enää rakastaa..ja selittelyhän on ihan turhaa...ja se viisveisaa mun tunteista.
T: vesimies-nainen
Oinasmies
Alma71
2
581
Vastaukset
- Alma71
Se ei ole mua huomaavinaan. Liekö joku taktiikka. Että antaisin nyt periksi?? neuvoja pliis.
- oona
Oinas on vilpitön ystävä. Hän on piristävä ja kaikesta uudesta ja erikoisesta yhtä kiinnostunut kuin sinäkin. Se mielenlujuus jota hän osoittaa kaikissa odottamattomissa tilanteissa, tekee sinuun vaikutuksen- varsinkin kun on kysymys sinulle vaikeista tilanteista. Oinas mies ei halua kenenkään tytön kanssa pitkäaikaista ystävyyttä. Hän joko rakastaa tyttöä ja haluaa tältä vastarakkautta tai hän jättää tytön ja unohtaa pian pettymyksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225364- 264557
- 282641
- 342304
- 372058
- 151988
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211327- 151226