Jouskarit kiltit, sanokaa miten minä kaksonen lepyttelen suuttunutta jouskariystävää? Hermostuin jouskarini hitaudesta ja saamattomuudesta ja iskin vyön alle. Nyt jouskari on peloissaan ja loukkaantunu ilkeilystäni. olen valmis tekemään melkein mitä vaan että saan jouskariystäväni takasin hyvälle mielelle.
Miten lepytellä?
2
481
Vastaukset
- taida olla
jousimies-kaksonen-yhdistelmä ihan kaikista helpoin juttu.
Olen naimisissa jousimies-miehen kanssa, ja yhteisten vuosien aikana olen oppinut, että paras tapa saada jousimies takaisin raiteilleen on vedota hänen sydämensä suuruuteen. Toisaalta voin kertoa sinulle, että vaikka jousimies antaakin anteeksi, niin hän ei koskaan unohda. Joten sinun on syytä olla varpaillasi, enemmin tai myöhemmin löydät tekemäsi virheen edestäsi, muodossa tai toisessa.- kaksonen^^
Olen huomannu myös saman, että kun jousimiehen hyviä puolia kehuu, niin suhteen saa kukoistamaan. Siihen tarvitaan vain vähän mielikuvitusta ja nokkeluutta! Anteeksi mäkin olen saanu, mutta jousimies vaan jaksaa miettiä menneitä hidastamalla mun menoa heittämällä kapuloita rattaisiin. Kai se pitää sitten mun pysähtyä sen kans miettimään sitä meiän vanhaa riitaa. En rakasta jouskariystävää halua jättääkään, vaan ottaa mukaan mun elämään, näyttää sille minkälaista elämä voi olla parhaimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184