Moi, Tukholmaan oltaisiin menossa kesäkuun lopulla pariksi
yöksi hotelliin ja nähtävyydet kiinnostaisi, ollaan aikuisia ja
wasa laiva museo/vanha kaupunki on nähty, löytyykö mitään
muuta katseltavaa noiden lisäksi, kaikenlainen kiinostaa mutta ei ole tietoa???Kiitokset vinkeistä..
Nähtävyydet?
3
589
Vastaukset
- Tukholmaan
Osta WSOY:n Tukholman opas: Tukholma. Aikuisella porukala kävisin ehkä (linnan vahdinvaihdon lisäksi) Medeltidsmuset'n ja kaupungintalon. Kun itse olin kaupungintalon kierroksella, niin pienin ryhmä, eli paras opastus, oli ruotsiksi! Jopa kiinankielinenn ryhmä, puhumattakaan suomenkielisestä, oli suurempi.
Ainakin yksi lounaista kannattaa syödä Östermalmshallen'ssa. Siellä on kaiken hintaisia paikkoja, mutta halvimmatkin ovat hyviä. Hallin vieressa on putiikki, joka myy virolaisia miesten laatupaitoja ruotsalaisella tuotemerkillä: Armsrtong. Kannattaa vilkaista.
Missäpäin on hotellinne? Jos olette Viikkarilla matkalla ja hotelli Söderissä, niin sielläkin menee äkkiä yksi päivä. Sofo on käsite. - Hallwylska museet
- ja tack
Moderna Museet on mainio! Keskustasta kävelymatkan päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748