Omistaako kukaan mitään Lolita lempickan tuoksuista? Tietääkseni niitä ei myydä suomessa, mutta oon niin rakastunut niihin pulloihin ja haluaisin tietää mikä on sarjan paras tuoksu? jos vaikka lähtis joskus netisä tilaileen :).
tässä vähän kuvaa tuoksuista.
http://www.best-perfume.org/editor/attached/2009/02/200902261235613881215.jpg
http://fashiontribes.typepad.com/main/images/beauty_65.jpg
p.s tätä on voitu kysyä jo aiemmin, mut kysynpä uudelleen :D.
Lolita lempicka
4
1533
Vastaukset
- 15 wee poika
lolita lempican au masculine sitä miesten tuoksua ny pullo lähes tyhjä.
sellainen aniksen / lakritsin hajuinen melko makea tuoksu, melko ihq ainakin tyttöjen mielestä, itsekin tykkään käyttää sitä. - stacy_dim
Voit kyllä tilata Lolita Lempickan tuoksut myös netistä. Itse rakastan Lolita Lempickaa ja tilan tästä sivulta-www.shopping4net.fi.Ja hinta myös ei hirveen pahaa!
- Lolita Lempicka L
Lolita Lempickan tuoksu nimeltään L de Lolita Lempicka: vaniljaa, kanelia ja appelsiinia.Ihan paras tuoksu ikinä!!!Kolmas pullo menossa.Suosittelen lämpimästi vaniljaisista ja karkkisista tuoksuista pitäville!
- Lolita L forever
Lolita Lempicka L on tosiaan ihan yliveto ja ehdottomasti paras Lolita-tuoksu.Muitakin olen kokeillut!.Mutta tämä tuoksu tekee minut onnelliseksi! Jaisäksi se on ainoa tuoksu tähän mennessä jota useampi ihminen on kommentoinut: tuoksut taivaallisen hyvälle, mitä ihanaa karkkia olet syönyt...Ja tuttavani lapsi sanoi: Annaminullekin vaahtokarkkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579