Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia akkukäyttöisistä ruohonleikkureista? Olen harkinnut Bosch-merkkisen akkukoneen ostamista, malli on vielä hakusessa. Toimiiko? Nurmikkoa on arviolta muutama sata neliötä.
Akkukäyttöiset ruohonleikkurit
2
748
Vastaukset
- Å.k.
Ostin viime kesänä Litium-ioni-akuilla varustetun Rotakin. Se on hyvä laite. Se leikkaa hyvin sellaistakin nurmea, jossa jo moni bensakone hyytyisi. Akkuja on kaksi. Yhdellä leikkaa 2-3 säiliöllistä, minkä jälkeen voi laittaa tyhjän lataukseen ja jatkaa täydellä akulla. Kun on kaksi akullista leikannut, voi jo pitääkin pienen tauon ja ihailla työnsä jälkeä. Ei kannata ostaa sellaista mallia, johon kuuluu vain yksi akku.
- pdmn
Minulla on myös tuo Rotak kahdella akulla, pari kertaa on sillä nyt nurmikko leikattu ja olen ollut tyytyväinen. Akun kesto ei tosin ole hirmuisen hyvä, mutta kun on kaksi akkua, pärjää hyvin. Myös pitkän ja kostean nurmikon leikkuu sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236