Tämän vuoden E3(Electronic Entertaiment Expo)-tapahtumassa Shigeru Miyamoto (Nintendon pääjehu) piti uutistilaisuuden parille valitulle toimittajalle. Siellä hän kertoi, että uutta Zelda-peliä Wiille tehdään. Tässä pelissä Link on aikuinen. Uutta Wii MotionPlussaa saatetaan käyttää miekan käyttelemisen ja jousella ampumisen parantamiseen.
Tässä kuva, joka näytettiin kyseisessä tapahtumassa:
http://www.zeldadungeon.net/images/News/ZeldaWiiArt.jpg
Kuulemme tästä lisää aikaisintaan ensi vuoden GDC:ssä. (Game Developers Conference)
Uusi Zelda-peli Wiille 2010-2011!
10
1697
Vastaukset
- Fyro
...Päädyin taas tänne..
Tosin, pelistä on kuultu jo 2009 alkupuolella, mutta nyt se vasta varmistui oikeaksi tiedoksi...
...Pitää ostaa.- rndm.
Missä siitä kuultiin?
- Fyro
rndm. kirjoitti:
Missä siitä kuultiin?
En tiedä mistä peräisin, mutta...
Ootas hetki, siitä tais heti TP:n julkasun jälkeen olla juttua... Shigge tais sanoo että se on kehitteillä. - rndm.
Fyro kirjoitti:
En tiedä mistä peräisin, mutta...
Ootas hetki, siitä tais heti TP:n julkasun jälkeen olla juttua... Shigge tais sanoo että se on kehitteillä.Ahaa. Nyt kun mietin, niin taisi ollakkin.
- Fyro
rndm. kirjoitti:
Ahaa. Nyt kun mietin, niin taisi ollakkin.
Vieläkin repeilet mun jutuille.
- rndm.
Fyro kirjoitti:
Vieläkin repeilet mun jutuille.
Jotkut hyvii. lul, shigge.
- Son Goku
Jesjesjesjesjesjesjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Pelistä tulee varmaan yksi maailman mahtavimmista mut harmittaa että Link on aikuinen ;-( OOT:issa ja WW:ssä se on paljon "kivemman" näkönen.
- zelda fani
pitikin tulla lukemaan näitä..nyt kun tiedän että on tulossa uusi zelda niin täytyy jaksaa odotella sitä hartaasti..
- ZeldaFani
Olen suuri Zelda fani ja tuo peli on pakko ostaa!
- linkhero
JEE!
Ennakkotilasin uuden zeldan mäkin oon zelda fani. Näyttää helvetin hyvältä peliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470