Orgasmin jälkeinen vatsakipu

jaa-a...

Olisko ideoita siitä, mistä voi johtua orgasmin jälkeinen alavatsakipu, joka kyllä häipyy parissa minuutissa? Itelle tulee mieleen endometrioosi tai jotkut lihassupistukset, mut onko vielä muita ideoita? Ei ehkä ihan vaan tämän perusteella viitsis alkaa lääkäriä varaileen varsinkin kun mua on tän kevään aikana tutkittu jo 2 kertaa kun oon ollut jokseenkin varma että jotain on vialla kun on alkanut tulla suht kovia kk-kipuja.. Mitään ei oo kuitenkaan löydetty. Voiskohan asiaan vaikuttaa se että tota orgasmin jälkeistä vatsakipua esiintyy lähinnä paria päivää ennen menkkoja?

11

20508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama juttu

Mullakin tulee sellasia menkkakipua vastaavia kipuja orgasmin jälkeen, ja lähinnä vain ennen kuukautisia. En ole osannut siitä huolestua, koska se liittyy selvästi kuukautisten lähestymiseen. Olen ajatellut, että kohtu ehkä vaan jotenkin "erehtyy" supistelemaan kun menkat on niin lähellä. Kovin pahoja menkkakipuja minulla ei nykyään ole. Joskus satunnaisesti saattaa ollakin, kun taas joskus en tarvitse mitään särkylääkkeitä. Silloin kun tarvitsen, selviän perus ibuprofeenilla.

• Suntsa

Mulla myös, mutta ne eivät rajoitu aikaan ennen kuukautisia... Kiva kun näin viime yönä just jotain "märkää unta" ja sain orgasmin, niin kiva herätä kun yhtäkkiä vatsa alkaa krampittamaan niin paljon että joudun ottamaan särkypillerin!

Tätä nyt jatkunut jo jonkun aikaa kun ajattelin että varmaan menee ohi.. Kai se tarvis käydä kyntsalla tutkituttamassa jos se onnistuisi ronkkimaan vastauksia. Kertokaa tänne ihmeessä jos on teillä todettu jotain mikä tämän aiheuttaa!

• Suntsa
        Suntsa kirjoitti:

Mulla myös, mutta ne eivät rajoitu aikaan ennen kuukautisia... Kiva kun näin viime yönä just jotain "märkää unta" ja sain orgasmin, niin kiva herätä kun yhtäkkiä vatsa alkaa krampittamaan niin paljon että joudun ottamaan särkypillerin!

Tätä nyt jatkunut jo jonkun aikaa kun ajattelin että varmaan menee ohi.. Kai se tarvis käydä kyntsalla tutkituttamassa jos se onnistuisi ronkkimaan vastauksia. Kertokaa tänne ihmeessä jos on teillä todettu jotain mikä tämän aiheuttaa!

Piti vielä sanomani että just vähän aikaa sitten testattiin klamydiat ja tippurit eikä ollut mitään... Tämä kipu vain tulee orgasmin jälkeen, välillä pienenä ja välillä vähän isompana.

Jostain luin jonkun epäilevän, että miehen penis kävisi liian syvällä emättimessä ja että sen takia naisen maha kipuilisi. Mutta kun tyydyttää itseään eikä käytä mitään "apuvälinettä" haarojen välissä niin siltikin kipu tulee heti hyvänolon jälkeen.

• menkää laparoskopiaan.
        Suntsa kirjoitti:

Piti vielä sanomani että just vähän aikaa sitten testattiin klamydiat ja tippurit eikä ollut mitään... Tämä kipu vain tulee orgasmin jälkeen, välillä pienenä ja välillä vähän isompana.

Jostain luin jonkun epäilevän, että miehen penis kävisi liian syvällä emättimessä ja että sen takia naisen maha kipuilisi. Mutta kun tyydyttää itseään eikä käytä mitään "apuvälinettä" haarojen välissä niin siltikin kipu tulee heti hyvänolon jälkeen.

endometrioosista.

• Anonyymi
        Suntsa kirjoitti:

Mulla on täysin sama🙄

• Lihaskramppi

Yritin samaan vaivaan löytää vastausta netistä, mutta en löytänyt mitään vastauksia.
      Jos saan orgasmin ilman että sisälläni on mitään (penis, dildo), heti sen jälkeen tuntuu siltä että lantionpohjan lihakset ja emättimen lihakset kramppaavat. Tätä kestään. 5min. Kipu tuntuu lihaskivulta ja on alempana kuin alavatsan kuukautiskivut.

Itselläni on todella kipeät kuukautiset, huimaa, kylmä hiki, kohtu ja ympäröivät lihakset krampissa. Syön niihin reseptilääkkeitä sillä normaaleilla särkylääkkeillä en pysty lähtemään kotoa. Voisikohan olla jotakin yhetyttä?

• Huolestuttaa

Minä myös kipuilen orgasmin jälkeen. Paikkana on kutenkin niin alhainen alavatsa, että kipu tuntuu peräsuolessa, ennemmin välilihan paikkeilla. Kestää muutamista minuuteista pariin kymmeneen. Vuotoja ei ole, ja kivut tulevat mihin aikaan kuusta tahansa. Olen kolmekymppinen. Mistä voisi olla kyse?

• Huolesttuttaaedelleen

Lisään edelliseen omaani, että ei tarvitse mullakaan olla mitään sisällä!

• Anonyymi

Mulla sama juttu..pelottaa välillä aloittaa mitään kun heti hyvän olon jälkeen tulee kauheita kipuja.. 😰😰😰

• Anonyymi

Jännitätkö vasta tai lantiopohjan lihaksia ennen orgasmin saamista? Monet naiset jännittää lantionpohjan lihaksia huomaamattaan, ja se voi aiheutta vatsakipuja. Suosittelen vähän kiinnittämään huomioo siihen ja siihen, että on täysin rentona itsetyydyttessö

• Anonyymi

Jos ette ole vielä löytäneet vastausta, opetelkaa squirttaa. Huomasin yhteyden et jos en squirttaa yhdynnän tai masturboinnin aikana niin tulee alavatsakipu. Jos squirttaan, ei tule koskaan! Naisen purkautuminen on tärkeää, sitä ei nykylääketiede taida vielä(kään) tuntea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe