voimakas mahakipu seksin jälkeen

Help...

Osaisiko kukaan sanoa, mistä voisi johtua yhdynnän jälkeinen mahakipu? Kipu on tosi voimakas (joudun ottamaan särkylääkkeen ja makaamaan kippurassa) ja tulee yleensä muutaman minuutin päästä yhdynnän lopettamisesta. Kipu tuntuu samalta kuin kuukautiskivut. Olen miettinyt, että syy voisi ehkä olla se, että seksi on liian rajua tai penis menee liian syvälle... En keksi muutakaan. Mutta outoa on vaan se, että nämä kivut ovat tulleet ihan yhtäkkiä. Aiemmin ei ollut mitään, vaikka oli sama kumppani ja seksi oli samanlaista. Edellisellä kumppanilla oli huomattavasti kookkaampi ja näitä kipuja ei ollut kuin tosi harvoin (muutaman kerran vuodessa). Gynegologilla olen käynyt viimeksi n. puoli vuotta sitten, samoin sukupuolitautitesteissä.

Pitäisiköhän olla huolissaan?

3

11737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön

Mulla just samanlaisia oireita ollut, joskus yhdynnän jälkeen tullu niin kovat kivut ettei sängystä ole päässy ylös ja itku meinannut tulla.. Mutta se on sitten kestänyt pari tuntia, ja yhtäkkiä sitten helpottanut.. Oon miettiny josko se johtuis jollain tavalla siitä että alamaha kramppaa seksin aikana? Ja jotkut pelotellut sillä endometrioosillakin, mutta en usko että se siitäkään johtuu, kun muita oireita ei ole..

• MinunTähteni

Minulla kramppailee vasemman munasarjan ympäristö. Ehkä hieman polttelevaa jomotusta lähinnä ja tuntuu selänkin puolella. Kohtu ja munasarjat ultrattiin puolitoista vuotta sitte, eikä näkynyt endometrioosia. Papa ollut puhdas. Sukupuolitauteja ei ole.
      Joskus saan samanlaisia kipikohtauksia vessareissun jälkeen. Kipu alkaa, kestää jokusen minuutin ja loppuu itsekseen. Ovulaation aikoihin kipua tulee jo liikkumisesta. Toiveissani on lapsi joten en syö ibiprofeiinia ja pyrin muutenkin olemaan erossa särkylääkkeistä. Tästä syystä käytän kuumavesipulloa kipuun. Lämpö helpottaa jomotusta ja menee nopeammin ohi ja on helpompi kestää.
      Olen todennut, että kivut ovat osa elämääni enkä voi asialle mitään. Silti, aina välillä, kuten nyt, huolestun ja minun on tultava selailemaan kohtalotovereiden kokemuksia.
      Voimia siskot, ei tää naiseus ole aina helppoa.

• Anonyymi

Sama mua sattuu vieläki harrastin seksii joku 5pv sitten kivut on ofc vähentyny mut vieläkin sattuu alavatsaan inhottavasti. En viitti enää ottaa särkylääkettä kosk oon ottanu joka päivä seksistä lähtien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55