kellon tarkkuudella? Ainoastaan että olen syntynyt iltapäivällä, 16.06.1946.
Mistä saan horoskooppini, kun syntymäaikaani
7
587
Vastaukset
- ***ÄÖY***
laatii horoskoopin jos syntymän kellonaika puuttuu? Minulla myös tuo ongelma. Kyselin synnytytsairaalastakin, mutta sieltä ei löytynyt tietjani, sairaalan muuton aikana on kadonnut puolen vuoden synnyttäjätiedot, äitini tiedot siis!
Mitähän tämä tuo kohtalooni? - on varmempi
Syntymähoroskooppi kertoo, mihin asioihin olet kiinnostunut.Ja mikä asia ei suju.
Se vaatii syntymän kellonaikaa 15min tarkkuudella. Ja asiantuntijan tekemisen.
Ilman kellonaikaa pystyt lukemaan vain valmiiksi kirjoitettuja horoskooppeja.
Niissä olisi syytä tietää kirjoittajan planeettatieto. - Aleistere
Voi tehdä horoskoopin korjausta (rectification) käyttämällä muita pv-määriä kuten hääpäivää, lasten syntymäpäivät jne. Mutta tämä on todella iso (ja kallis) työ.
- tarkalleen ottaen?
Olen syntynyt siinä Vesimiehen ja Kalojen välimaastossa, ja olen koettanut etsiä tästä aiheesta tietoa, mutta en löydä mistään tarkkoja kellonaikoja horoskooppimerkkien vaihtumiselle, joten en pysty määrittämään omaa horoskooppimerkkiäni vaikka tiedänkin oman syntymäaikani.
- tutkijasali.
Kansallisarkisto, puh 09-2285 2214, 050-514 7890. Tietopalveluyksikkö Tuula Partanen, sihteeri.
- ....
mutta eihän kenenkää tietoja voi hävittää? isänikin on arvoitus..se on syntynyt kotona silloin kun aikoinansa synnytettiin vielä kotona ja sen äiti on kuollut jo 80 luvulla joten ei ole varmaa että onko se syntynyt 31.12.1952 vai 1.1.1953.:)
- kansallisarkistoon...
.... kirjoitti:
mutta eihän kenenkää tietoja voi hävittää? isänikin on arvoitus..se on syntynyt kotona silloin kun aikoinansa synnytettiin vielä kotona ja sen äiti on kuollut jo 80 luvulla joten ei ole varmaa että onko se syntynyt 31.12.1952 vai 1.1.1953.:)
Olen ollut tutkijasalissa kaksi kertaa. Tunnelmaa ei voi sanoin kuvailla. Se on tiivis, kuin Saturnuksen yhtymä Merkuriukseen, tai sinne päin... Reipasta otetta elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306