Ei kenelläkään sattuisi olemaan hyväkuntoista Motorola RAZR V3xx kännykkää myytävänä?
OSTETAAN MOTORAZR V3XX
4
856
Vastaukset
- E1000
Kuinkahan monta tuollaista puhelinta on kaikenkaikkiaan myyty Suomeen? Ja kuinka moni niistä on vielä hyväkuntoinen? Voi meinaan jäädä luku melko pieneksi. Esim. Huuto.netissä ei ollut yhtää Motorazr V3xx puhelinta myynnissä tänään.
- Puhelinmyyjä.
Minulta löytyisi edustava, pinkinvärinen M V3xx.
Ostin käytettynä, ja olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Muuten täysin uudenveroinen, paitsi pari pikkuruista, miltein huomaamatonta naarmua löydettävissä.
Kaiken muun, mitä pakettiin kuuluu saisin myytyä, paitsi laturin joka hajosi harmillisesti parisen päivää sitten.
Hinnan voisin harkita, jos vain olet kiinnostunut - jätän sen tosiaan huikean edulliseksi toisen omistajuuden ja naarmujen vuoksi.
Olisitkos kiinnostunut? - vii-va
Puhelinmyyjä. kirjoitti:
Minulta löytyisi edustava, pinkinvärinen M V3xx.
Ostin käytettynä, ja olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Muuten täysin uudenveroinen, paitsi pari pikkuruista, miltein huomaamatonta naarmua löydettävissä.
Kaiken muun, mitä pakettiin kuuluu saisin myytyä, paitsi laturin joka hajosi harmillisesti parisen päivää sitten.
Hinnan voisin harkita, jos vain olet kiinnostunut - jätän sen tosiaan huikean edulliseksi toisen omistajuuden ja naarmujen vuoksi.
Olisitkos kiinnostunut?Mitä pyytäisit kännykästä? Entä saisinko nähdä kuvia siitä?
- Lumixele
Jos vielä on tarvetta, minulla olisi poltetun oranssin värinen ja hyväkuntoinen.
terv.
Eero
lumixele@gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010