mossberg m 500

että semmonen

Juu.. Jos jollaki olis kokemusta tuosta torrakosta ja jaksais naputella tänne mielipitheitä ja huonoja/hyviä puolia. Ajattelin haulikon ostaa rapapallon (vesilintu) mehtästykseen ja kiekkoa ja maalintua.. yms. Oli se mielessä tuo Baikal mp- 153 mutta siitä ei tarvi kysellä ku joka toinen kyssyy siitä.

Mutta ettei mene ihan asian vierestä nii Mossberk m500 synt. Kannattaako sitä ostaa? kiitos asiallisista viesteistä näi etukätheen.

3

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutavanpäivänen

Itse ostin Mossbergin noin kymmenen vuotta sitten. Mallia en muista enkä viitsi tuohon ''aseeseen'' koskea että saisin selville. Ei ole toiminut kunnolla koko aikana. Syöttöhäiriöitä jatkuvasti. Aseseppä neuvoi ''hoonaamaan'' eli hiomaan patruunapesää väljemmäksi. Kerran hoonasin eikä muuttunut paremmaksi. Ehkä hioin liian varovasti. No nyt saa kyseinen ase jäädä kaappiin, eihän tuota rehellinen mies kehtaa kellekään myydä. Tilalle tulee vanha Tikka m77 ja toimii.

• metsästäjä 870

on huonoa kokemusta siitä aseesta ostin sellaisen ja menin radalle 4panosta ammui ennenku ulos vetäjän kynsi lenti pois ja päivä linnun mehtyyn alkuun.. piti kiroilla se on huonnoimasta päästä sen toiminta varmuus.. baikkalista mp-153 on monen vuoden kokemus siihen ei venäläinen toimita vara osia odottanu 1,5 vuotta..!

• söhlö

sohlo mikä sohlo. Toimii parhaiten ilman panoksia.
        Melana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40