Hei! näyttää siltä että kuu on jousimiehessä, muut merkit(nouseva ja aurinko) leijonassa. mitenhän tämä vaikuttaa leijona luonteeseeni...? :D
Kuu jousimiehessä
7
4281
Vastaukset
- MasterZeromus
Kuu jousimiestä ei voita mitkään estot, ei vaikka aurinko merkki olis vaikka itse neitsyt! Siis onnittelen että kuulut niihin leijoniin jotka saavat paistaa kunnolla parrasvalossa ja toivottavasti vielä enemmän kuin ne muut tulen ja ilman kuumerkkiset leijonat. Et ainakaan ole niitä kotikissamaisia hissukoita maan ja veen kuumerkeillä ja varmasti osaat tuoda itsesi esille kuin luonnostaan.
Johonkin kermastoon sinun täytyy kuulua epäilen. - kalaN
myös kuu jousimiehessä. Minulla se vaikuttaa niin, että teen päätöksiä silmänräpäyksessä ja reagoin muutenkin voimakkaasti asioihin ja ihmisiin (joskus hyvä yleensä huono juttu :) Olen melko levoton ja haluan kovasti vaihtelua. En kestä typeryyksiä enkä pilkun viilaamista. Haluan nähdä paljon erilaisia asioita, eikä turvallinen elämä kiinnosta.
Tosin nouseva merkkini on neitsyt, se onneksi hieman rajoittaa tätä kiehuntaa.- myös!:)
nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, aurinko vaaka:) jep minä myös, impulsiivinen, nopeatempoinen, mutta nousevana neitsyenä todella kriittinen (ja koska kuu jousimiehessä niin sanon sen kritiikin myös helposti ääneen, ei hyvä juttu). tykkään kaikista spontaaneista jutuista :)
- kans!
myös!:) kirjoitti:
nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, aurinko vaaka:) jep minä myös, impulsiivinen, nopeatempoinen, mutta nousevana neitsyenä todella kriittinen (ja koska kuu jousimiehessä niin sanon sen kritiikin myös helposti ääneen, ei hyvä juttu). tykkään kaikista spontaaneista jutuista :)
mulla on myös nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, mut aurinko vesimies. Olen myös kriittinen ja sanon myös helposti kritiikin ääneen. Mietin tässä missä ammatissa näitä voisi hyödyntää, kun on tota maailmanparantajankin vikaa (vesimies).
- messuille!
kans! kirjoitti:
mulla on myös nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, mut aurinko vesimies. Olen myös kriittinen ja sanon myös helposti kritiikin ääneen. Mietin tässä missä ammatissa näitä voisi hyödyntää, kun on tota maailmanparantajankin vikaa (vesimies).
Siellä on eräs mies noilla rahkeilla, harjoittamassa enempi kuitenkin neuvontatyötä, vaikka esiintyy myös selvännäkijänä. Reipasta otetta, jätä reppusi hyvä ihminen ja nauti elämästä, 20e, kiitos, tekee tuo messuilla.
- kalaN
kans! kirjoitti:
Joo, mä saan kärsiä myös jatkuvasti siitä että olen kuulemma liian kriittinen ja sanon suoraan asioita, maailmanparantajan vikaa löytyy myös :) vitsit mikä yhdistelmä. Varsinkaan vaa'at ei voi sietää mua. Pitäis vaan hyssytellä ja kehua kuinka ihania ovat.
Välillä oikeesti mietin, että olenko mä seonnu vai ovatko kaikki muut :) Onko teillä samoja fiilareita? Olen varmaan liian naiivi ja avoin kun kerron kaiken ääneen, mutta ei mulla ole mitään luurankoja kaapissa kummittelmassa. Miksi ei saisi sanoa mielipidettään? Sehän on vain mun mielipide, eikä mikään absoluuttinen totuus.
Tulin pois vaakapalstalta kaltaisieni joukkoon :) - Anonyymi
messuille! kirjoitti:
Siellä on eräs mies noilla rahkeilla, harjoittamassa enempi kuitenkin neuvontatyötä, vaikka esiintyy myös selvännäkijänä. Reipasta otetta, jätä reppusi hyvä ihminen ja nauti elämästä, 20e, kiitos, tekee tuo messuilla.
Selvänäkijä, EI selvännäkijä...tämähän tarkoittaisi että nähty ei ole päihtynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707